شناسهٔ خبر: 66863922 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تجلیل از ۴ دهه خدمات شهید آل هاشم در ارتش

ارتشیان در مراسمی در تبریز از حدود ۴ دهه خدمات شهید آیت الله آل هاشم در ارتش جمهوری اسلامی ایران تجلیل کردند.

صاحب‌خبر -

در این مراسم از امروز در سینما سرباز تبریز برگزار شد، یاد و خاطره شهید آیت الله آل هاشم که سابقه چند دهه خدمت به عنوان رئیس عقیدتی سیاسی کل ارتش و لشکر ۲۱ حمزه سیدالشهداء آذربایجان را داشت گرامی داشته شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان در این مراسم یکی از عوامل اصلی افتخارات و برگ‌های زرین در تاریخ ارتش جمهوری اسلامی ایران را وجود شهید آل هاشم دانست.

امیر سرتیپ شفیعی، شهید آیت الله هاشم را اسوه نظامی گری و پادررکابی ارتش خواند و گفت: وی نزدیک ۴ دهه هدایت ارتش بر روی ریل ولایت را با روش‌های جوان پسندانه عهده دار بود.

وی نفوذ کلام رفتاری، اخلاقی و علمی را از ویژگی‌های بارز شهید آل هاشم بیان کرد و افزود: او مرد عمل و سنگ صبور جوانان و پیشکسوتان استان بود و اکنون هیچ خانه‌ای در استان نیست که در فراق امام جمعه فقید اشک نریخته باشد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان همچنین ثبت خاطرات مردم از شهید آیت الله آل هاشم و انتشار آن به صورت کتاب را خواستار شد و تاکید کرد: نگذاریم یاد و خاطره مردان بزرگی همچون رئیس جمهور و امام جمعه شهید و سایر عزیزانی که در مسیر خدمت به شهادت رسیدند فراموش شود و برای عملیاتی شدن دغدغه‌های آنها تلاش کنیم.

آیت الله سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز به همراه رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، استاندار آذربایجان شرقی، فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و کادر پروازی ۳۰ اردیبهشت در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان در اثر سانحه هوایی به مقام رفیع شهادت نایل شد.

نظر شما