شناسهٔ خبر: 66863874 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فروشنده سلاح در جنوب تهران دستگیر شد

معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری یکی از اراذل و اوباش سابقه دار جنوب تهران خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در هفته گذشته خبری را در خصوص رفتار مشکوک یک اراذل و اوباش  با سابقه  دریافت کرده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند که در جریان بررسی‌های اولیه مشخص شد که یکی از اراذل و اوباش سابقه‌دار با تهیه سلاح گرم و پنهان کردن این اقلام در مخفیگاهش اقدام به فروش تجهیزات نظامی در فضای مجازی کرده است.

وی با بیان اینکه مخفیگاه متهم در جنوب تهران مورد شناسایی قرار گرفت، گفت: ماموران پس از انجام هماهنگی‌های قضایی به مخفیگاه متهم رفته و این فرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین مخفیگاه فرد نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن دو قبضه کلت به همراه خشاب و فشنگ  کشف و ضبط شد.

راستی با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی اظهارکرد: متهم که جزو اراذل و اوباش سابقه‌دار بود در مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به جرم ارتکابی اعتراف کرد. در ادامه برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و متهم به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی در این خصوص نیز در حال انجام است.

انتهای پیام

نظر شما