شناسهٔ خبر: 66863831 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دری نجف‌آبادی:

شهید رئیسی الگوی مدیریت در تراز انقلاب اسلامی بود

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی الگوی کامل مدیریت در تراز انقلاب اسلامی بود.

صاحب‌خبر -

آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی روز یکشنبه در آیین گرامیداشت شهدای خدمت و سوم خرداد، بیان کرد: شهید رئیسی در طول سه سال خدمتگزاری به ملت به عنوان رئیس جمهور کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشت.

وی ادامه داد: خدمتگزاران صادقی همچون شهید آیت الله رئیسی، حیاتشان موجب برکت و سعادت و شهادتشان قلب انسان را جریحه دار می‌کند به طوری که اکنون تمام آزادیخواهان جهان عزادار شهید جمهور هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: بخشی از مردم نسبت به شرایط و اتفاقات جامعه بی‌تفاوت و صرفا به امور دنیایی مشغول هستند، اما عده‌ای پیشرو و تاثیرگذارند، چراغ هدایت به دست دارند و در چه جامعه‌ای زندگی کردن و آخرت را چگونه رقم زدن برایشان اهمیت دارد و تلاش می‌کنند جهان بشریت را از خواب بیدار و تن به شهادت دهند.

وی تاکید کرد: افراد متعهد از هر فرصتی برای خیر رساندن به مردم استفاده و آسیب‌ها را به فرصت تبدیل می‌کنند، این افراد حتی با شهادت خود هم به مردم خیر و برکت می‌رسانند و نمونه بارز این شخصیت‌ها امام حسین(ع) و یارانش هستند که صدها سال است که برای مردم موجب خیر و برکت هستند و فرصت تقرب و نزدیکی به خداوند را فراهم آورده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: شاه دوستی یعنی غارت‌گری و امام خمینی(ره) ظلم و ستم رژیم شاهنشاهی را نمایان و مقابل آن‌ها ایستادند و ۱۵ خردادماه سال ۴۲ سخنرانی تاریخی انجام دادند که موجب روشنگری و هوشیاری مردم شدند.

آیت‌الله دری افزود: امام راحل از فرصت‌ها به خوبی برای بیداری مردم استفاده کردند و در این راه از هیچ تلاشی چشم پوشی نداشتند که در نهایت زمینه هدایت صحیح جامعه فراهم شد.

وی اظهار کرد: سیلی وعده صادق به رژیم کودک کش در واقع ادامه راه امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری بود که قدرت و بیداری ایران اسلامی را نشان داد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطر نشان کرد: ملت ایران نیز تهدیدها را به فرصت تبدیل و راه را به درستی طی کرده‌اند، در مراسم تشیع شهدای خدمت این موضوع را به خوبی نشان دادند و با حضور خود پیام ادامه دادن راه شهدا را به نمایش گذاشتند.

آیت‌الله دری نجف آبادی گفت: راه شهید سلیمانی‌ها، رییسی‌ها و بهشتی‌ها و همه شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری باید با تمام وجود ادامه داشته باشد و این وظیفه آحاد جامعه است.

نظر شما