شناسهٔ خبر: 66863568 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل عنوان کرد

دولت آیت الله رئیسی در راه خدمت به مردم عاقبت به خیر شد

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: دولت آیت الله رئیسی در راه خدمت به مردم عاقبت به خیر و در اذهان عمومی ماندگار شد.

صاحب‌خبر -

سیدمحمد سیدهاشمی امروز، ششم خرداد در مراسم کلنگ زنی بازار بزرگ آهن فروشان با بیان اینکه دولت شهید رئیسی در راه خدمت به وطن و مردم عاقبت بخیر شد، افزود: امیدواریم در مسئولیت‌هایمان ادامه دهنده راه آن شهید بزرگوار و هیأت همراهش باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل بیان کرد: انتقال صنوف مزاحم و آلاینده از هسته شهر به خارج از آن در راستای افزایش رضایتمندی شهروندان بوده است و در ماه‌های آتی نیز یکی دیگر از صنوف مزاحم را به کنار بهشت زهرا انتقال خواهیم داد.

این مقام مدیریت شهری اردبیل یادآور شد: همراهی و همکاری استانداری و معاونت عمرانی را در اقدامات زیربنای و ساختاری شهری قدر می‌نهیم و همچنان در راستای خدمت به شهروندان دیگر اقدامات عمران شهری را با جدیت پیگیر هستیم.

سیدهاشمی تنها راه نجات شهرها را از معضلات پیش رویشان حضور و مشارکت بخش خصوصی در خدماتدهی به مردم دانست و افزود: امیدواریم در موعد مقرر سه ساله پروژه آهن فروشان به سرانجام برسد تا شاهد بهره‌برداری شیرین از آن باشیم.

رئیس شورای شهر اردبیل ادامه داد: شورا و شهرداری خود را موظف به جذب بخش خصوصی و مشارکت سرمایه‌گذاران کرده است و طرح‌ها و ایده‌هایی دیگری نیز به مرور زمان به مرحله اجرایی خواهند رسید.

انتهای پیام

نظر شما