شناسهٔ خبر: 66863077 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

گردان‌های «القسام» ۵ تانک و ۲ بولدوزر رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد

تهران- ایرنا- گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس امروز (یکشنبه) از هدف قرار دادن چند تانک و بولدوزر رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المیادین، همزمان با حمله موشکی گردان‌های القسام به تل‌آویو، این گردان‌ها اعلام کرد که مبارزان آن چند تانک و بولدوزر رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه را هدف قرار دادند.

بر اساس اعلام این گردان‌ها، پنج تانک، ۲ بولدوزر نظامی و یک نفربر رژیم صهیونیستی با راکت «یاسن ۱۰۵»، گلوله «تاندوم»، بمب «شواظ» و اجرای عملیات استشهادی در منطقه «بلوک ۲» و خیابان الداخلیه در اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه هدف قرار گرفت.

گردان‌های القسام افزود که مبارزان آن پس از بازگشت از خطوط جنگ گفتند که یک تانک «مرکاوا» رژیم صهیونیستی در مجاورت مسجدالأنصار واقع در شرق اردوگاه جبالیا را با استفاده از بمب شواظ، منفجر کرده‌اند.

همچنین یک تانک «مرکاوا ۴» رژیم صهیونیستی نیز در بیت لاهیا واقع در شمال نوار غزه با راکت یاسین ۱۰۵ هدف قرار گرفت.

این گردان‌ها همچنین محل استقرار نظامیان صهیونیست در محور «نتزاریم» را با راکت‌های کوتاه برد ۱۱۴ میلی‌متری «رجوم» هدف قرار دادند.

گردان‌های القسام امروز همچنین اعلام کرد که در پاسخ به جنایات صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان تل‌آویو را با موشک هدف قرار دادند.

در همین راستا، منابع رسانه‌ای گزارش دادند که آژیرهای خطر در مناطق «کفار سابا»، «هرتزلیا» و «رعنانا» در شمال تل‌آویو به صدا درآمده است.

از سوی دیگر سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی از وقوع درگیری شدید با نظامیان صهیونیستی در بیت‌ لاهیا خبر داد و افزود که مبارزان این گروه از مسلسل و گلوله‌های ضد زره علیه این نظامیان استفاده می‌کنند.

به گزارش ایرنا، با گذشت حدود هشت ماه از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از حدود هشت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

نظر شما