شناسهٔ خبر: 66862717 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مراسم یادبود شهدای خدمت در دانشگاه تبریز

مراسم یادبود رئیس جمهور شهید و همراهان وی در مسجد دانشگاه تبریز با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

صاحب‌خبر -

مراسم یادبود شهدای خدمت در دانشگاه تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی حجت الاسلام نوبری با تبریک و تسلیت شهادت رئیس جمهور شهید و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد گفت: قوانین خلقت بسیار مهم است از جمله بحث زندگی چند روزه در دنیا و انتقال به عالم دیگر و این قانون برای همه است؛ منتها انسانی برنده است که خود را با قوانین تطبیق دهد و ذخیره‌ای واقعی وهمیشگی برای آخرت مهیا کند.

وی در مراسم یادبود شهدای خدمت در دانشگاه تبریز تصریح کرد: اینکه در این دنیای گذارا اگر فکری کنیم برای آخرت ارزشمند خواهد بود، برای این منظور باید با مردم به نوعی رفتار کنند که اگر از این دنیا رفتیم، نام نیک بماند و مردم لذت ببرند که دقایقی با شما سپری کردند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب می‌فرماید، مرحوم شهید رئیسی برای اینکه به مردم خدمت کند، شب و روز نمی‌شناخت و تشییع پیکر شهدا در اقصی نقاط کشور عظمت خدمت به مردم را در بین مردم نشان داد.

حجت الاسلام نوبری با بیان اینکه خدمت به محرومیت‌های اجتماعی مخصوصا قشر ضعیف و محروم برای همیشه ماندگار می‌شود اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در خصوص شهید آل هاشم نیز فرمودند که ایشان یک عمل عبادی صرف را به یک عمل جامع عبادی، معنوی، خدماتی و مردمی تبدیل کرد که دارای معانی و مفاهیم است.

نظر شما