شناسهٔ خبر: 66861438 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

جمعیت یاران انقلاب اسلامی برای انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا معرفی می‌کند

سخنگوی جمعیت یاران انقلاب اسلامی با اشاره به جلسه شورای مرکزی این تشکل‌ سیاسی گفت: مقرر شد که با توجه به ظرفیت جمعیت یاران انقلاب اسلامی، خود حزب نیز نامزد یا نامزدهایی برای حضور در رقابت انتخاباتی معرفی کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا،‌ محمود عباس‌زاده مشکینی نماینده مجلس یازدهم در توضیح جلسه شورای مرکزی جمعیت یاران انقلاب اسلامی گفت: دستور این جلسه تحلیل آخرین شرایط سیاسی کشور بعد از سانحه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور و همراهان ایشان بود.

وی با بیان اینکه این جلسه با حضور اکثریت اعضای شورای مرکزی تشکیل شد، افزود: در این جلسه با توجه به برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری، شرایط داخلی و خارجی، آرایش انتخاباتی محتمل، سناریوهای مختلف و مواضع جناح‌های سیاسی مورد بررسی و گفت‌وگو قرار گرفت.

سخنگوی جمعیت یاران انقلاب اسلامی بیان کرد: با توجه به اینکه مشارکت برای پیشبرد امورات کشور اولویت اول حزب است و حزب نیز اساسا ظرفیت خود را در همین مسیر به کار می‌گیرد، مقرر شد که شورای مرکزی حزب، ضمن دعوت از همه احزاب و جریانات و کنش‌گرهای سیاسی برای ارتقای سطح مشارکت و رقابتی در شان ارزش های انقلاب اسلامی و منافع ملی به میدان آید.

وی اضافه کرد: همچنین مقرر شد شورای مرکزی حزب بلافاصله با دعوت از همه داوطلبان واجد شرایط نامزدی برای انتخابات، برنامه‌ها و رویکردها و توانمندی و ویژگی‌های تیمی آنها را بررسی و عندالزوم حمایت کند. با توجه به ظرفیت جمعیت یاران انقلاب اسلامی از حیث نیروی انسانی کارآمد با سوابق مدیریت های کلان و ملی، مقرر شد لزوما خود حزب نیز نامزد یا نامزدهایی را برای حضور در رقابت انتخاباتی معرفی کند.

انتهای پیام/

نظر شما