شناسهٔ خبر: 66860876 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

استاندار البرز در ستاد تنظیم بازار:

در حوزه ساماندهی و بهبود روند آرد و نان به دنبال طرح و نظر ویژه باشیم

استاندار البرز در ستاد تنظیم بازار: استاندار البرز با تاکید بر لزوم نظارت بر بازار، گفت: در حوزه ساماندهی و بهبود روند آرد و نان استان باید به دنبال طرح و نظر ویژه باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که روز یکشنبه ۶ خرداد ماه ۱۴۰۳ در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهان شهیدشان، افزود: نظارت کافی و جدیت در مقابله با افزایش قیمت های غیر قانونی در بازار از مهمترین اقداماتی است که باید با اهتمام مجموعه مسئولان استان پیگیری شود.

وی ادامه داد: تامین، توزیع و ذخیره کالاهای اساسی و عرضه آنها در قالب نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا با بهره گیری از ظرفیت واحد‌های بزرگ تولیدی مستقر در البرز، تاثیر بسزایی در تنظیم بازار و کنترل قیمت ها دارد.

عبداللهی گفت: جای خرسندی دارد که استان البرز در راستای تنظیم و نظارت بر بازار با جدیت ورود کرده و شرایط خوبی در کشور دارد ولی باید این روند را تا نیل به مطلوب ادامه دهیم.

وی افزود: ایجاد مراکز ذبح بهداشتی دام در استان با هدف ساماندهی عرضه دام زنده و رعایت الزامات بهداشتی از دیگر اهدافی است که باید از طریق جهادکشاورزی استان دنبال شود. 

استاندار البرز با عنوان اینکه در حوزه ساماندهی و بهبود روند آرد و نان استان نیز باید به دنبال طرح و نظر ویژه باشیم، افزود: باید تعهدات و امور تعریف شده خود در دولت سیزدهم را با سرعت بیشتری دنبال کرده و به سرانجام برسانیم. 

عبداللهی گفت: همه باید دست به دست هم دهیم و سربلند خارج شویم و مشارکت و حضور مردم در انتخابات ناشی از رضایتمندی مردم و رضایتمندی مردم در گرو عملکرد ما است.

انتهای پیام/

نظر شما