شناسهٔ خبر: 66860466 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

چلنج‌کاپ زنان آسیا - فیلیپین

دومین کامبک زنان ایران پیروزی نداشت/ استرالیا برنده آخرین جدال

تیم ملی والیبال زنان ایران امروز در آخرین دیدار مرحله مقدماتی از سومین دوره رقابتهای چلنج کاپ آسیا مقابل استرالیا ۳ بر یک نتیجه را واگذار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سومین دوره مسابقات والیبال چلنج‌کاپ زنان از چهارشنبه دوم خرداد در فیلیپین آغاز شد و تا پایان روز چهارم این رقابت‌ها تیم‌های فیلیپین و ویتنام صدرنشین گروهای دوگانه بودند. شاگردان پدیده بلوری زاده پیش از روز پایانی مرحله مقدماتی مقابل تیم‌های هند و فیلیپین مغلوب شده و برابر چین‌تایپه صاحب برتری شدند.

ملی‌پوشان در چهارمین دیدار خود در چلنج کاپ از ساعت ۱۱:۳۰ روز یکشنبه ششم خرداد به مصاف استرالیا رفتند و با وجود کامبک در ست سوم نتیجه را سه بر یک واگذار کردند.

در ست اول کاپیتان تیم، آیتک سلامت را با وجود مصدومیت به همراه داشتند و او توانست بازی قابل قبولی در میدان انجام دهد اما دو و سه اشتباه در توپ‌گیری باعث شد این ست را ۲۶ بر ۲۴ واگذار کنند. ست دوم را هم ملی پوشان ایران با وجود تلاش و بازی زیبا ۲۳ بر ۲۵ واگذار کردند.

در ست سوم تعویض های سرمربی تیم ملی کشورمان به کمک ایران آمد و این ست ۲۷ بر ۲۵ به نفع ایران رقم خورد. ست چهارم که در امتیاز ۲۷ بر ۲۵ به نفع استرالیا در حال پایان بود با درخواست درست ویدیو چک امتیاز پایانی و تعلق گرفتن امتیاز به ایران همچنان ادامه یافت و در این جدال سخت ملی‌پوشان کشورمان ۳۱ بر ۲۹ نتیجه را واگذار کردند.

های تونگ از ویتنام و ماتسوری از اندونزی داوران این مسابقه بودند و تیم ملی والیبال ایران این دیدار را با ترکیب آیتک سلامت، الهه پورصالح، شقایق حسن خانی، ریحانه کریمی، مبینا غفاریان و درسا فلاح و محدثه مشتاقی (لیبرو) آغاز کرد.

تیم ملی والیبال زنان ایران و سایر تیم‌ها فردا استراحت دارند و تکلیف ادامه مسابقات ملی‌پوشان کشورمان در چلنج کاپ پس از پایان آخرین دیدار میان چین تایپه و فیلیپین مشخص خواهد شد.

پدیده بلوری‌زاده به عنوان سرمربی، اکرم قهرمانی و بعد مریم مطلبی (مربیان)، سارا کیانی‌فر (فیزیوتراپ)، نازنین کمالوند (ماساژور)، راضیه دوستی (آنالیزور) و مژگان حسن‌زاده به عنوان سرپرست، کادر فنی تیم ایران در این رقابت‌ها را تشکیل می‌دهند.

نظر شما