شناسهٔ خبر: 66860384 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

افزایش ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در دوره شهید جمهور

وزیر آموزش و پرورش گفت: ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در دوره شهید رئیسی ارتقا پیدا کرد و هیئت جذب مرکزی برای دانشگاه فرهنگیان تشکیل شد.

صاحب‌خبر -

رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش در آیین گرامیداشت شهید رئیسی و همراهان در مسجد اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: رئیس جمهور شهید توجه ویژه ای به آموزش و پرورش داشتند. 

وی افزود: ایشان کمک ویژه ای به تربیت معلم کرد به طوری که برای پیگیری یکی از مشکلات دانشگاه فرهنگیان در کمبود فضا شخصا بالغ بر ۲ ساعت وقت گذاشتند.

او ادامه داد: ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در دوره ایشان ارتقا پیدا کرد و هیئت جذب مرکزی برای دانشگاه فرهنگیان تشکیل شد؛ همچنین در این دوره آیین نامه جذب نخبگان بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان مصوب شد.

وی افزود: مسأله جذب معلم و تقویت معاونت پرورشی از دغدغه های اصلی ایشان بود و با پیگیری ایشان طرح تحول معاونت پرورشی و فرهنگی به شورای عالی انقلاب فرهنگی رفت.

صحرایی گفت: نقشه راه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با پیگیری ایشان در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب شد. عدالت آموزشی و ارتقا کیفیت آموزش روی میز رئيس جمهور شهید بود.

وی در پایان افزود: رئیس جمهوری بود که از ستاد تا کف مدرسه برای پیگیری امور نظام تعلیم و تربیت حضور پیدا کرد. در ۳۳ ماه حضور ایشان ما ۲۰۰ هزار ردیف استخدامی گرفتیم  و۷۰۰۰ مدرسه در دوره رئیس جمهور شهید ساخته شد.

برچسب‌ها:

نظر شما