شناسهٔ خبر: 66860375 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار شادگان: آیت الله رییسی خادم ملت بود

آبادان - ایرنا - فرماندار شادگان گفت: آیت الله رییسی یک شخصیت فوق العاده با ایمان، باخلاص، شجاع، پرتلاش، ولایی و در خدمت اسلام، انقلاب و مردم بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، جمال صالح‌زاده روز یکشنبه در آیین بزرگداشت شهادت شهید جمهور آیت الله رییسی و همراهان که در فرهنگساری ملافاضل سکرانی برگزار شد اظهار کرد: اخلاص در عمل، مدیریت جهادی و انقلابی و خستگی‌ناپذیری از ویژگی‌های برجسته شهید آیت الله رییسی بود و این خصوصیات از ایشان یک مدیر جهادی ساخته بود.

وی افزود: آیت الله رییسی به مردم عشق می‌ورزید، خدمتگزاری به آنها برایش شیرین بود، شب و روز نمی‌شناخت و در همین راه، محبوب دلها، آسمانی و جاودان شد.

فرماندار شادگان بیان کرد: آیت الله رییسی تنها در اندیشه بهبود وضعیت مردم بود و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرد.

صالح‌زاده گفت: شهید جمهور و یارانش در اقصی نقاط کشور خدماتی ارزنده و برجسته‌ای از خود بر جا گذاشتند و اهداف امامین انقلاب و شهدا را به خوبی درک کرده بودند.

وی افزود: شهید آیت الله رئیسی در دوران مسئولیتش در ریاست جمهوری با مبارزه با فساد به دنبال اجرایی کردن خواسته مقام معظم رهبری از دولت بود.

فرماندار شادگان گفت: ولایتمداری رئیس جمهور شهید کم نظیر بود و او خود را سرباز ولایت می‌دانست و در راه از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم استفاده کرد.

صالح‌زاده افزود: خادم الرضا (ع) رئیس جمهور محبوب و مردمی ملت ایران در شب ولادت ثامن الحجج امام رضا (ع) آسمانی شد و مزد سال‌ها خدمت مخلصانه، صادقانه و عارفانه خود را در این شب عزیز از شمس الشموس امام هشتم شیعیان دریافت کرد.

وی اظهار کرد: رئیس جمهور تمام وقت برای مملکت جهاد کرد و شب و روز نشناخت و شهید راه خدمت شد و مردم شادگان هیچگاه خاطره حضور وی در این شهرستان را از خاطر نخواهند برد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

نظر شما