شناسهٔ خبر: 66859603 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها:

یک چهارم دنیا برای آیت‌الله رئیسی عزای عمومی اعلام کردند

طاهره مرادی

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه یک چهارم مردم دنیا برای آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور شهید کشورمان اعزای عمومی اعلام کردند، گفت: مراسم تشییع آن شهید بزرگوار در تهران ما را یاد مراسم تشییع حاج قاسم سلیمانی و امام (ره) انداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی در مراسم بزرگداشت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور شهید که امروز با حضور مسئولان آموزش عالی و همسر ایشان در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، به توصیف ویژگی‌های شخصیتی و سیاسی رئیس‌جمهور شهید پرداخت و گفت: آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی بیش از اینکه تمام تلاش خود را برای انجام اهداف و ماموریت‌های اجرایی کشور قرار می‌داد؛ به‌گونه‌ای که برخی به ایشان پیشنهاد می‌دادند که در یک سال اخیر انتخابات برای انتخابات بعدی آماده شوند اما آن شهید همواره می‌خندیدند و به فکر منافع خود نبودند و صرفاً فکر و تلاش خود را صرف انجام امور کشوری می‌کردند.

وی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی هر دو سرا یعنی دنیا و آخرت را با هم مالک شدند، گفت: ما امروز عزیز بزرگی را از دست دادیم و دچار خسارت بزرگی هستیم. امیدواریم خداوند متعال امثال ایشان را از جامعه دریغ نکند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها یادآور شد: آیت‌الله ابراهیم رئیسی خللی در انجام کار ملت وارد نکردند در واقع ایشان یتیمی بودند که در پنج یا شش سالگی پدر خود را از دست داده‌اند اما خداوند متعال به اندازه‌ای او را عزت داد تا توانست مقام ریاست‌جمهور ارتقا بیابد.

رستمی با بیان اینکه یک چهارم مردم دنیا برای آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور شهید ما عزای عمومی اعلام کردند، گفت: خداوند بهترین وکیل برای خانواده شهید آیت‌الله رئیسی است و ما بزرگواری را از دست دادیم که رفتن ایشان جبران ناپذیر است اما خداوند کمک خواهد کرد که این شرایط را تحمل کنیم.

وی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی به هیچ عنوان منافع کشور و مردم را فدای منافع دولت و خود نکردند، گفت: هر زمانی حرف‌های تند علیه آن شهید بزرگوار زده می‌شد، هیچ‌گاه گلایه یا برخوردی نمی‌کردند. ما از مظلومیت آن شهید بزرگوار دلمان می‌سوزد. اگرچه مردم قدردان هستند و تشییع‌ای که در تهران برای آن شهید بزرگوار انجام شد ما را یاد تشییع حاج قاسم و امام (ره) انداخت.

انتهای پیام

نظر شما