شناسهٔ خبر: 66859595 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی عسلویه:

درگیری جوانان عسلویه رنگ خون گرفت

بوشهر- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از یک فقره درگیری منجر به چاقوخوردگی و سپس قتل جوان ۳۰ ساله در شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سرهنگ حسین خواجه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: درگیری لفظی تعدادی از جوانان عسلویه سبب درگیری فیزیکی، چاقوخوردگی و فوت یک جوان اهل بندر نخل تقی شد.

وی افزودذ: پلیس با گزارشی به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ در جریان این موضوع قرار گرفت و بلافاصله مأمورین در صحنه حاضر و مشخص شد جوانی در اثر چاقوخوردگی مجروح و به بیمارستان عسلویه منتقل شده است.

فرمانده انتظامی عسلویه تصریح کرد: به گفته پزشک معالج، مجروح قبل از رسیدن به مرجع درمانی هیچ گونه علائم حیاتی نداشته است.

وی ادامه داد: بلافاصله تیمی متشکل از کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان موضوع را با جدیت در دستور کار قرار داده و ضمن انعکاس موضوع به مراجع قضائی و با نظارت مستقیم دادستان شهرستان و صدور مجوزهای قضائی لازم، دستگیری عاملین و مسببین درگیری در ساعات اولیه پس از وقوع جرم، با جدیت دنبال شد.

وی گفت: افراد دخیل در این درگیری دستگیر و تحقیقات پیرامون موضوع ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان اضافه کرد: پیش از این نیز به دفعات درگیری‌هایی از این دست به پلیس گزارش و با ورود دستگاه‌های پلیسی و قضائی و با اقدامات بازدارنده‌ای نظیر برخوردهای پلیسی _ قضائی لازم و همچنین دعوت از والدین افراد درگیر، تعهدات لازم گرفته و عواقب این گونه ضرب و جرح‌ها به همه افراد دخیل در موضوع به خصوص والدین آنان تذکر و گوشزد شده است.

برچسب‌ها:

نظر شما