شناسهٔ خبر: 66859530 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

محکومیت قاچاقچی طلا در البرز

مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز: شعبه رسیدگی کننده با توجه به جاساز شمش‌ها درون خودرو و ارائه نکردن مدارک خرید برای آنها، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط طلای کشف شده، متهم را به پرداخت ۹۸ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

صاحب‌خبر -

مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز از محکومیت ۱۰۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچی طلا در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا، "حمیدرضا کیوانفر" روز یکشنبه گفت: به تازگی پرونده قاچاق سه عدد شمش طلا به ارزش ۹۷ میلیارد و ۹۸۷ میلیون ریال در شعبه پنجم ویژه بررسی تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرج رسیدگی شد.
وی افزود: شعبه رسیدگی کننده با توجه به جاساز شمش ها درون خودرو و ارائه نکردن مدارک خرید برای آنها، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط طلای کشف شده، متهم را به پرداخت ۹۸ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.
کیوانفر گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال معادل ارزش خودرو حامل شمش های طلا جریمه و در مجموع متهم به پرداخت ۱۰۱میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال محکوم شد.
وی یادآور شد: این شمش های طلا توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی البرز از داخل کنسول یک دستگاه خودرو کشف شد.

 

همچنین موسسه درمانی افزون بر پرداخت ۳۷۱ میلیون ریال در حق شاکیان به پرداخت سه میلیارد و ۷۲۳ میلیون ریال معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم شد.

نظر شما