شناسهٔ خبر: 66859457 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مردم حساب مشکلات از مسئولان خادم جدا می‌دانند

رئیس دانشگاه آزاد گلستان با اشاره به تشییع میلیونی پیکر شهدای خدمت گفت: این جمعیت‌های میلیونی نشان داد که چقدر به نظام و انقلاب علاقه‌مندند و حساب مشکلات را با اصل نظام و مسئولانی که مجاهدانه و خالصانه برای آنان تلاش می‌کنند، جدا می‌دانند.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان را ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر دانست و اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهوری محترم و مغتنم برای ملت ایران بود که رهبری واژه مغتنم را تا کنون برای هیچ مسئول دیگری به کار نبرده‌ بودند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان با برشمردن ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی گفت: مجاهدت، مردم‌داری، مخلص، خدمتگزار، با کفایتی، پرتلاش بودن، بزرگوار و فدارکار و خادم‌الرضا (ع) بودن از برجسته‌ترین ویژگی‌های رئیس جمهور شهید است.

وی افزود: آیت‌الله رئیسی در طول مدت فعالیت خود در مناصب مختلفی که برعهده داشت، خود را وقف مردم کرده بود و برای رفع مشکلات مردم، تلاش بی‌وقفه می‌کرد. در همین مدت کوتاهی که در مقام ریاست جمهوری به مردم خدمت می‌کرد، سفرهای استانی بسیاری را انجام داد تا گره از کار مشکلات مردم باز شود.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گلستان با بیان اینکه خدت خالصانه به مردم، سبب محبوبیت و ماندگاری آیت‌الله رئیسی شده است، گفت: شهید رئیسی، یک الگو برای همه مسئولان است که برایش صلاح و رضایت مردم بر هر چیز دیگری ارجحیت داشت.

وی یکی از کارهای ماندگار و پربرکت آیت‌الله رئیسی در زمان تولیت آستان قدس را ایجاد زائرسراها و محل‌هایی برای اسکان زائران دانست و گفت: اعزام زائر اولی‌ها به مشهد مقدس از جمله کارهای ماندگار آیت الله رئیسی است. وقتی این طرح آغاز شد ما تصور نمی‌کردیم در استانی مانند گلستان که فاصله کمی با مشهدالرضا دارد، با خیل عظیمی از افراد 40 و 50 ساله که حتی یکبار هم در عمر خود به مشهد نرفته‌اند، مواجه شویم.

طاهری با اشاره به تشییع میلیونی پیکر مطهر شهدای خدمت عنوان کرد: مردم با این جمعیت‌های میلیونی نشان دادند که چقدر به نظام و انقلاب علاقه‌مند هستند و حساب مشکلات را با اصل نظام و مسئولانی که مجاهدانه و خالصانه برای آنان در حال تلاش هستند، جدا می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردمی که در تشییع رئیس جمهور شهید و همراهان ایشان به خیابان‌ها آمدند و اشک ریختند هم مشکلات اقتصادی و معیشتی دارند اما قدردان خادمان خود که برای خدمت شب و روز نمی‌شناسند، هستند.

انتهای پیام/582/.

نظر شما