شناسهٔ خبر: 66858958 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: هنرآنلاین | لینک خبر

رئیس جمهور ایران برای ما منبع الهام بی‌نظیری بود

شرکت‌کنندگان در نخستین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ خورشید طی بیانیه‌ای، فقدان رئیس جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه را به ملت ایران تسلیت گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش هنرآنلاین، در این بیانیه آمده است: با اندوه عمیق، فقدان غم‌انگیز و ناگهانی جان باختن ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه و ۷ تن دیگر را به مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران، تسلیت عرض می‌کنیم.

در سفر اخیر به ایران برای شرکت در اولین جشنواره بین‌المللی رسانه خورشید، افتخار دیدار با آقای رئیسی و شنیدن دیدگاه‌های وی در مورد جنگ روایت‌ها -که کشورش به‌عنوان نوعی تجاوز از سوی غرب با آن مواجه است- را داشتیم.

 صراحت و قاطعیت ایشان در بیان اهمیت مقاومت و حقیقت در مواقع سختی تأثیر عمیقی بر ما گذاشت و تعهد ایشان به دفاع از حاکمیت و حقیقت منبع الهام بی‌نظیری بود.

در این لحظه دردناک، همبستگی خود را با خانواده محترم رئیس جمهور، عزیزان ایشان به ویژه همسر ایشان سرکار خانم جمیله علم‌الهدی و همه مردم ایران اعلام می‌داریم. رهبری و شجاعت ایشان همیشه در خاطر ما باقی خواهد ماند و به عنوان چراغ راه مبارزه و امید برای همه کسانی است که به عدالت در تعیین سرنوشت مردم معتقدند. باشد که میراث او پابرجا باشد و چشم‌انداز او از یک ایران قدرتمند و مستقل، مردم این کشور را هدایت کند.

با احترام و هم‌دردی عمیق

زنان رسـانه‌ای آمـریکای لاتیـن

شرکت‌کننده در نخستین جشنواره بین‌المللی رسانه خورشید

پائولا گیمنزو و اورسولا آستا از آرژانتین

وروسکا کاوالارو، ماریا فرناندا بارتو و آنا کریستینا براچو از ونزوئلا

مارتا رومرو، تاتیانا پرز، پائولا بارگاس و اریکا پریتو از کلمبیا

یوماک اورتیز و سوفیا مونتویا از اکوادور

هبا اسمیت از اروگوئه

 

نظر شما