شناسهٔ خبر: 66858589 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود:

استقبال دانشجویان از طرح یکشنبه‌های ورزشی چشمگیر است/ طناب‌کشی موضوع رقابت امشب

مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شاهرود از استقبال بی‌نظیر و چشمگیر دانشجویان ساکن در سراهای دانشجویی این دانشگاه از اجرای طرح یکشنبه‌های ورزشی خبر داد.

صاحب‌خبر -

علی اکبر آج قلی در گفت‌وگو با مفدا شاهرود، با بیان اینکه طرح یکشنبه‌های ورزشی از نخستین هفته در تمامی سراهای دانشجویی دخترانه و پسرانه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در حال اجراست، افزود: برگزاری چنین رویدادی علاوه بر کمک به حفظ سلامت دانشجویان نقش تأثیرگذاری در ایجاد انگیزه برای شرکت در رقابت‌های ورزشی و افزایش نشاط و تقویت روحیه در آنان دارد.

وی با اشاره به افزایش مشارکت دانشجویان در مسابقات هر هفته اظهار داشت: با گذشت چند هفته از اجرای این طرح، به تدریج بر تعداد شرکت کنندگان افزوده می‌شود و این موضوع نشان دهنده ضرورت استمرار در برگزاری مسابقات است.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه امشب نیز دانشجویان خوابگاهی در رشته طناب‌کشی به رقابت می‌پردازند، یادآور شد: این مسابقات طبق مقررات انجمن طناب کشی و در قالب گروه های پنج نفره برگزار می‌شود.

آج قلی همچنین با تأکید بر اهمیت حفظ سلامت دانشجویان در جریان مسابقات ورزشی اضافه کرد: با توجه به فراهم نبودن بستر مناسب و ایمن برای اجرای مسابقات طناب کشی در خوابگاه‌ها، مسابقات امشب در مجموعه ورزشی شهید یحیایی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: سرویس‌های رفت و برگشت از خوابگاه‌ها به مجموعه ورزشی دانشگاه نیز فراهم شده است.

استقبال دانشجویان از طرح یکشنبه‌های ورزشی چشمگیر است/ طناب‌کشی موضوع رقابت امشب

به گزارش مفدا شاهرود، در هفته‌های گذشته هم رقابت‌های دارت، طناب‌زنی، تنیس روی میز و داژبال در سراهای دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برگزار شده بود.

دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در این رقابت‌ها می‌توانند از طریق شماره‌های اعلام شده نام نویسی کنند.

ثبت نام آقایان: محمد مهدی شفقی ۰۹۱۹۹۷۷۰۱۸۴

ثبت نام خانم‌ها: سمیرا کرده‌کار ۰۹۱۲۴۷۴۱۱۶۷

نظر شما