شناسهٔ خبر: 66858305 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در جلسه عصر امروز

تعیین معبری به نام «شهیدجمهور» در جلسه مدیریت شهری تهران

تهران بزرگ - ایرنا - سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در کمیسیون نامگذاری شورا، معبری برای نامگذاری به نام شهید آیت‌الله رئیسی مشخص خواهد شد و در ادامه مصوبه در جلسه صحن شورای شهر مطرح و به تصویب خواهد رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا از شورای شهر، علیرضا نادعلی روز یکشنبه در دویست و سی و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در ارتباط با پرسشی مبنی بر اینکه کدامیک از معابر پایتخت به نام شهید آیت‌الله رئیسی نامگذاری خواهد شد، گفت: در ارتباط با این مساله ۶ الی ۷ معبر از جمله خیابان، میدان و... در دست بررسی است.

سخنگوی شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا شورای شهر بنا ندارد معابر دیگری به نام سایر شهدای حادثه سقوط بالگرد نامگذاری کند یا خیر، تصریح کرد: قطعا این مساله در دستور کاری ما قرار خواهد گرفت.

نادعلی همچنین در پاسخ به پرسش دیگری در رابطه با حضور یا عدم حضور علیرضا زاکانی به عنوان یکی از نامزدهای احتمالی ریاست جمهوری در انتخابات، گفت: در این ارتباط هنوز صحبتی نشده البته این مساله یک موضوع بسیار شخصی است اما همانطور که گفته شد در رابطه با این موضوع، شهردار تهران صحبتی با اعضای شورا نکرده است.

وی درباره تعیین تکلیف شهرداری تهران در صورت حضور زاکانی به عنوان یکی از نامزدهای ریاست جمهوری تصریح کرد: باید بر اساس قانون عمل کرد و ظاهرا شهردار می‌تواند مدتی را به صورت مرخصی به عنوان نامزد ریاست جمهوری حاضر شود.

نظر شما