شناسهٔ خبر: 66858180 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا: شهید رئیسی مصداق مجاهد فی سبیل‌الله است

شهرری - ایرنا - مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام استان تهران گفت: شهید آیت‌الله رئیسی به تعهدات خود عمل می‌کرد او مصداق مجاهد فی سبیل‌الله است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی معبودی روز یکشنبه در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت که با حضور سردار ولی‌زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران در حسینیه حضرت فاطمه زهرا (س) سپاه حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام استان تهران برگزار شد،اظهار داشت: شهید رئیسی به تعهدات خود عمل می‌کرد و خدا وعده ایشان را قبول کرد و این پاداش کسانی است که در راه خدا مجاهدت می‌کنند و یکی از مصادیق مجاهد فی سبیل‌الله این شهید و همراهان ایشان است.

وی افزود: شهید سلیمانی و شهید آیت الله رئیسی انسان‌های با تقوا و خدا ترسی بودند و شهید رئیسی با شجاعت کامل هنگام سخنرانی خود در سازمان ملل قرآن را به عنوان کتاب الهی در دست می‌گیرد و ضمن معرفی این کتاب بزرگ، اهانت به این کتاب الهی را محکوم می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا: شهید رئیسی مصداق مجاهد فی سبیل‌الله است

حجت‌الاسلام معبودی انسان تراز قرآنی شدن را توصیف کرد و بیان داشت: همه می‌توانند انسان قرآنی باشند همه چیز به خود ما بستگی دارد و شهید رئیسی یک راه روشن و یک سیره رئیس‌جمهور در تراز اسلام و قرآن معرفی کرد؛ ولی ما باید مواظب باشیم که در انتخاب‌های آینده خودمان افراد دارای چنین ویژگی را انتخاب کنیم تا از انتخابمان سربلند بیرون بیاییم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام استان تهران با اشاره به خدمات این شهید بزرگوار تصریح کرد : کاهش تورم، پرکردن خزانه خالی دولت بدون استقراض از بانک مرکزی، مهار کرونا با اتکا به داخل، حل مشکل اشتغال، حل مشکل تولیدکنندگان و واحدهای راکد، روابط بین‌المللی قوی و اتصال به قاره‌های دنیا و ریل‌گذاری در رشد اقتصادی و حل مشکلات مسکن از جمله اقدامات این شهید بزرگ و دولت ایشان است.

نظر شما