شناسهٔ خبر: 66857186 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار لرستان: خدمت‌رسانی به مردم بدون وقفه انجام می‌شود

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: خدمت‌رسانی به مردم و اقدامات توسعه ای به تبعیت از شهید آیت الله رییسی بدون وقفه انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا ابوطالب شفقت روز شنبه در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت و عملیات آزادسازی خرمشهر در مجموعه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اظهار کرد: در خدمت‌رسانی به مردم زمان نمی‌شناسیم و برای این مهم محدود به زمان اداری نیستیم.

وی ادامه داد: به مردم عزیز اطمینان می‌دهیم به‌ عنوان خادم آنها به تبعیت از شهید آیت‌الله رئیسی وقفه‌ای در شتاب توسعه و خدمت‌رسانی دولت ایجاد نشود.

استاندار لرستان همچنین به آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: یکم خرداد به دلیل حماسه‌آفرینی رزمندگان استان در عملیات حاج عمران به‌عنوان روز لرستان نام‌گذاری شده است که یادآوری برای حماسه سازی های مردم این دیار می باشد.

شفقت افزود: سپاه و بسیج سازندگی نقش بسیار مهمی در بسیج عمومی مردم در صحنه اقتدار جمهوری اسلامی و مشارکت عمومی دارند که امید می رود با کمک این نهادها اقدامات و برنامه‌ها به خوبی پیش برود.

شفقت تاکید کرد: بسیج سازندگی سپاه پاسداران در محرومیت‌زدایی از مناطق مختلف، موثر عمل کرده است که امیدواریم زمینه توسعه استان با کمک همه دستگاه ها و این نهاد ارزشمند، بیش از پیش فراهم شود.

نظر شما