شناسهٔ خبر: 66856142 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون درمان تأمین اجتماعی استان زنجان

۹۰ درصد هزینه‌های بیماران صعب العلاج زنجان پرداخت می‌شود

زنجان- ایرنا- معاون خرید راهبردی و اسناد پزشکی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان زنجان گفت‌: هم اکنون ۹۰ درصد هزینه‌های بیماران سخت درمان، طبق شیوه نامه اعلامی صندوق حمایت از بیماری‌های خاص و صعب العلاج در سازمان تامین اجتماعی پرداخت می‌شود.

صاحب‌خبر -

شهرزاد شفقتیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیماران خاص و سخت درمان در صورت نشان دار شدن پرونده آنها در سامانه می توانند ۹۰ درصد هزینه های پرداخت شده را دریافت کنند.

وی اضافه کرد: بیماران با مراجعه به معاونت خرید راهبردی و اسناد پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان می توانند مدارک مربوط به بیماری خود را تحویل کارشناسان دهند و پرونده خود را نشان دار کنند.

این مسوول یادآور شد: در این صورت بعد از رسیدگی به اسناد مربوط و تامین اعتبار، ۹۰ درصد از هزینه های مربوط به این بیماران طبق شیوه نامه اعلامی صندوق حمایت از بیماری های خاص و صعب العلاج پرداخت خواهد شد.

شفقتیان خاطرنشان کرد: ۱۰۷ بیماری مانند سرطان، انواع دیالیز و پیوندهای عضو، تالاسمی، اوتیسم و بدخیمی‌های مزمن روانی جزء بیماری‌های خاص و سخت درمان هستند.

وی اظهار داشت: طبق آمارها بیش از ۵۰ درصد از جمعیت استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی استان هستند و خدمت رسانی بهتر به آنها در برنامه این سازمان قرار دارد.

نظر شما