شناسهٔ خبر: 66855610 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

۱۱۰۰ امام جماعت فرهنگی و ۴۰۰ روحانی در مدارس در اقامه نماز مشارکت دارند

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: ۱۱۰۰ امام جماعت فرهنگی و ۴۰۰ روحانی در مدارس استان در اقامه نماز جماعت و ترویج فرهنگ نماز مشارکت و همکاری دارند. مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: ۱۱۰۰ امام جماعت فرهنگی و ۴۰۰ روحانی در مدارس استان در اقامه نماز جماعت و ترویج فرهنگ نماز مشارکت و همکاری دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ شورای اقامه نماز استان قزوین روز یکشنبه به ریاست استاندار و با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین؛ سید احمد زرهانی قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور و مدیران دستگاههای اجرایی در استانداری برگزار شد.

۱۱۰۰ امام جماعت فرهنگی و ۴۰۰ روحانی در مدارس در اقامه نماز مشارکت دارند

نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این جلسه اظهارداشت:  ۳۰ باب نماز خانه در مدارس آماده شده و ۱۰ هزار دانش آموز در نماز جمعه شرکت کرده اند و ۶۰ مورد اعزام کاروان نماز داشتیم و  محفل انس با قرآن در یک هزار مدرسه، برگزاری  ۶۰۰ نشست نماز، جشن تکلیف  ۲ هزار نفر از دختران و ۱۸ هزار نفر از پسران از کارهای انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد:  تقویت پیوند مسجد و مدرسه،  فعالیت ۱۱۰۰ امام جماعت فرهنگی و ۴۰۰ روحانی، برگزاری دوره توجیه آموزشی برای مربیان پرورشی، حضور ۱۱۰ دانش آموز در نماز و نوسازی نمازخانه ها، تشکیل جلسات هیئت اندیشه ورز، جشن روزه اولی ها برای پسران و دختران، جشن فجر تا فجر در شبکه شاد، تشویق معلمان فعال در عرصه اقامه نماز،طرح مسطوری و کسب رتبه برتر از کارهای شاخص درحوزه نماز آموزش و پرورش است.

۱۱۰۰ امام جماعت فرهنگی و ۴۰۰ روحانی در مدارس در اقامه نماز مشارکت دارند

سیاهکالی مرادی یادآورشد: ارتباط خوبی بین مدارس و ستاد اقامه نماز داریم و دانش آموزان را بر اساس ساحت های شش گانه توجیه کنیم.

وی از همکاری رئیس ستاد اقامه نماز استان با آموزش و پرورش در اجرای برنامه های ترویجی و فرهنگ سازی تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام 

نظر شما