شناسهٔ خبر: 66854180 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بیانیه زنان خبرنگار جشنواره خورشید در پی شهادت آیت‌الله رئیسی

رئیس جمهور ایران منبع الهام بی‌نظیری بود

لیلا امیدی

شرکت‌کنندگان در نخستین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ خورشید طی بیانیه‌ای، فقدان رئیس جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه را به ملت ایران تسلیت گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از معاونت امور رسانه‌ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در بیانیه شرکت‌کنندگان در نخستین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ خورشید آمده است:

با اندوه عمیق، فقدان غم‌انگیز و ناگهانی جان باختن ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و ۷ تن دیگر را به مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران، تسلیت عرض می‌کنیم.

در سفر اخیر به ایران برای شرکت در اولین جشنواره بین‌المللی رسانه خورشید، افتخار دیدار با آقای رئیسی و شنیدن دیدگاه‌های وی در مورد جنگ روایت‌ها -که کشورش به‌عنوان نوعی تجاوز از سوی غرب با آن مواجه است- را داشتیم.

صراحت و قاطعیت ایشان در بیان اهمیت مقاومت و حقیقت در مواقع سختی تأثیر عمیقی بر ما گذاشت و تعهد ایشان به دفاع از حاکمیت و حقیقت منبع الهام بی‌نظیری بود.

در این لحظه دردناک، همبستگی خود را با خانواده محترم رئیس جمهور، عزیزان ایشان به ویژه همسر ایشان سرکار خانم جمیله علم‌الهدی و همه مردم ایران اعلام می‌داریم. رهبری و شجاعت ایشان همیشه در خاطر ما باقی خواهد ماند و به عنوان چراغ راه مبارزه و امید برای همه کسانی است که به عدالت در تعیین سرنوشت مردم معتقدند. باشد که میراث او پابرجا باشد و چشم‌انداز او از یک ایران قدرتمند و مستقل، مردم این کشور را هدایت کند.

با احترام و هم‌دردی عمیق

زنان رسـانه‌ای آمـریکای لاتیـن شرکت‌کننده در نخستین جشنواره بین‌المللی رسانه خورشید

پائولا گیمنزو و اورسولا آستا از آرژانتین،

وروسکا کاوالارو، ماریا فرناندا بارتو و آنا کریستینا براچو از ونزوئلا،

مارتا رومرو، تاتیانا پرز، پائولا بارگاس و اریکا پریتو از کلمبیا،

یوماک اورتیز و سوفیا مونتویا از اکوادور،

هبا اسمیت از اروگوئه.

انتهای پیام

نظر شما