شناسهٔ خبر: 66853168 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران عنوان کرد

گلایه از عدم برگزاری جلسات شورای طرح جامع توانمندسازی بانوان در شهرداری تهران

مژگان انصاری

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران از عدم برگزاری جلسات شورای طرح جامع توانمندسازی بانوان در شهرداری تهران گلایه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، زهرا شمس احسان در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه طرح جامع توانمندسازی زنان سرپرست خانوار با کارشناسی های دقیق برای ارتقاء کیفیت زندگی در سال ۱۴۰۱ به تصویب شورای شهر رسید، گفت: اما حالا پس از ۱۶ ماه شاهد عملیاتی شدن آن نیستیم.

وی با بیان اینکه جلسه شورای سیاست گذاری این طرح هنوز برگزار نشده و دستورالعمل‌ها نیز به واحدهای ذیربط ابلاغ نشده و این روند باعث نگرانی زنان سرپرست خانوار شده است، ادامه داد: روند پیاده سازی این طرح مهم به طور کامل متوقف شده و این در حالیست که یکی از موارد مهم در طرح استفاده از گروه های میان رده است.

شمس احسان با بیان اینکه مشکلات زنان سرپرست خانوار و گلایه مندی های آنها با عدم اجرای طرح افزایش خواهد یافت، گفت: با توجه به جایگاه بالای زنان در نظام مقدس جمهوری اسلامی درخواست می شود جلسات شورای سیاست گذاری طرح به طور منظم برگزار و موانع بررسی شود و دستورالعمل های این طرح باید به تمام دستگاه های مسئول ارائه و گزارش اقدامات صورت گرفته به شورا ارائه شود. امیدواریم گامی اساسی برای رفع معضلات زنان سرپرست خانوار و ارتقاء کیفیت زندگی آنها برداشته شود.

انتهای پیام

نظر شما