شناسهٔ خبر: 66852973 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مادر لیلانی و پنج قلو ها

صاحب‌خبر -
مادر لیلانی و پنج قلو ها

خبرگزاری آریا-متخصص زنان زایمان و بارداری‌های پرخطر در مرکز آموزشی درمانی الزهرا (سلام الله علیها) تبریز خبر داد:مادری اهل شهرستان لیلان امروز در این مرکز درمانی پنج قلو به دنیا آورد.

به گزارش خبرنگار ما در آذربایجان شرقی؛ دکتر سیمین تقوی گفت: این مادر30 ساله در دومین زایمان خود در مرکز آموزشی درمانی و تحقیقاتی الزهرا (سلام الله علیها) تبریز پنج فرزند پسر به دنیا آورد تا فرزند دختر خود را صاحب پنج برادر کند.

این پزشک جراح ادامه داد: این مادر توسط تیم خبره درمانی تحت جراحی سزارین قرار گرفت و هر پنج فرزند خود را به سلامت به دنیا آورد.

محمدباقر حسینی رئیس بخش مراقبت‌های ویژه مرکزآموزشی درمانی الزهرا (سلام الله علیها) تبریز نیز با اشاره به اینکه درحال حاضر هر پنج نوزاد در دستگاه‌های ویژه مراقبت نوزادان تحت مراقبت هستند افزود: نوزاد اول با وزن 2100 گرم، نوزاد دوم 1530 گرم، نوزاد سوم 1920 گرم، نوزاد چهارم 1700 گرم و نوزاد پنجم هم 2100 گرم وزن دارد.

این خانواده که از اهالی شهرستان لیلان آذربایجان شرقی هستند پیش از این دارای یک فرزند دختر پنج ساله بودند و این بارداری به صورت طبیعی اتفاق افتاده و مادر درمان‌های ناباروی دریافت نکرده است.

 

نظر شما