شناسهٔ خبر: 66851497 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان بهزیستی | لینک خبر

شهرتهران | برگزاری دوره آموزشی مهارت های کسب و کار

دوره آموزشی مهارت های زندگی و ارتباط موثر حین کار با تدریس سید علیرضا شریعت پناهی کارشناس ارشد روانشناسی در سالن موسسه رعدالغدیر برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، این دوره آموزشی در زمینه مهارت های زندگی و ارتباطی کسب و کار ویژه توانخواهان و جامعه هدف در موسسه رعد الغدیر برگزار شد.

مدرس دوره در خصوص برگزاری این کلاس آموزشی گفت: یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی که هرکس در هر شغلی باید کسب کند، مهارت‌های ارتباطی است. زیرا شامل شخصیت و توانایی ما برای همراهی با همکاران دیگر و متقاعد کردن دیگران برای گوش دادن به ایده‌های ماست. فن بیان قوی امروزه یکی از مهارت‌های بسیار قوی برای هر کسب‌وکار و تجارتی است، هرچه تکنولوژی بیشتر پیشرفت می‌کند، اتفاقاً نیاز به برقراری ارتباط بیشتر هم می‌شود.
وی در ادامه عنوان کرد: صبوری و توانایی اداره کردن و مدیریت خود در شرایط بحرانی و استرس‌زا، یک توانایی مهم و قوی محسوب می‌شود. وقتی با موقعیتی مواجه می‌شویم که در آن خونسردی خود را از دست می‌دهیم، نمی‌توانیم برای آن راه‌حل مؤثری پیدا کنیم. بنابراین در هنگام مواجهه مجدد با این وضعیت، بازهم نمی‌توانیم مشکل را پیدا کنیم و این چرخه ادامه پیدا می‌کند. اما اگر صبور باشیم و با خونسردی به دنبال راه‌حلی برای مسئله بگردیم، دفعات بعدی هم این مسائل به‌خوبی حل خواهد شد.


شریعت پناهی در ادامه خاطر نشان کرد:یکی از اصلی‌ترین تفاوت‌های بین انسان‌های موفق با افراد ناموفق، همین عمل گرایی است. افراد عمل گرا سریعاً ایده‌هایشان را به عمل تبدیل می‌کنند؛ در این راه یا موفق می‌شوند و به اهدافشان می‌رسند و یا شکست خورده، تجربه کسب کرده و فوراً به دنبال ایده‌های بعدی‌شان می‌روند.

شهرتهران | برگزاری دوره آموزشی مهارت های کسب و کار شهرتهران | برگزاری دوره آموزشی مهارت های کسب و کار شهرتهران | برگزاری دوره آموزشی مهارت های کسب و کار شهرتهران | برگزاری دوره آموزشی مهارت های کسب و کار

نظر شما