شناسهٔ خبر: 66850891 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استاندار خراسان شمالی

اهداف رییس جمهور شهید در استان با قدرت پیگیری می‌شود

استاندار خراسان شمالی گفت: ریل گذاری، تصمیمات و اهداف رییس جمهور شهید در استان با قدرت پیگیری می‌شود.

صاحب‌خبر -

محمدرضا حسین نژاد در مراسم یادواره‌ی شهدای شهرک ولیعصر (عج) بجنورد، و گرامیداشت یاد و نام شهدای فتح خرمشهرگفت: ریل گذاری، پروژه‌ها و تصمیمات گرفته شده در راستای اهداف رییس جمهور شهید را در استان با قدرت ادامه می‌دهیم.
او گفت: همه‌ی ما همواره قدردان وجود نظام جمهوری اسلامی، مقام معظم رهبری و رییس جمهور شهیدمان هستیم و از دست دادن رییس جمهوری که به معنای واقعی تابع ولایت فقیه، شجاع و مردمی بود برای ما بسیار سخت است.
حسین نژادگفت: در عملیات وعده صادق که توانست جای خود را در جهان پیدا کند و این دستاورد بزرگی در سیاست‌های خارجی، ارتقای ارتباطات با سایر کشور‌ها و زنده نگه داشتن خون شهدا و اقتدار برای نظام جمهوری اسلامی است. 
او توجه رییس جمهور شهید و پیگیری‌های مستمر در دوران کرونا و پیشتازی در کنترل این بیماری اشاره کرد و گفت: در سایر حوزه‌ها اقدامات مهمی در بخش زیرساخت‌های در حوزه سلامت و بهداشت که در این بخش بیش از ۱۰۰ هزار متر مربع پروژه آماده بهره برداری در استان وجود دارد.
حسین نژاد به اقدام ارزشمند راه اندازی ۸ هزار مجتمع صنایع نیمه فعال و راکد در کشور نیز اشاره کرد و گفت: ۲۵۰ واحد و کارگاه راکد در استان وجود داشت که تاکنون ۶۵ واحد صنعتی راکد راه اندازی شده است. 
حسین نژاد گفت: زمینه برای بازگشت۲۷۰۰ نخبه ایرانی به کشور صورت گرفت و اقدامات رئیس جمهور شهید برای عضویت در شانگهای، گروه بریکس و اکو از اهمیت خاصی برخوردار است.
استاندار خراسان شمالی گفت: دولت مردمی رییس جمهور شهید آیت الله رییسی، دولتی بود که هیچ وقت به دنبال حواشی نبود و تنها به دنبال کار و خدمات دهی به مردم بود و این نوع اقدامات مورد توجه مقام معظم رهبری قرار گرفت.
حسین نژاد با گرامیداشت سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر، گفت: همواره باید خدا در سرلوحه کاری ما قرار بگیرد و به همین دلیل کشور امروز در صدر قدرت‌ها با اقتدار در جهان قرار گرفته است.

نظر شما