شناسهٔ خبر: 66849862 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حضور میلیونی در تشییع نشانه قدردانی مردم از رییس جمهور بود

جانشین قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش گفت: آزاد سازی خرمشهر یک پیروزی بود که نشان از نماد مقاومت و وحدت بین نیرو‌ها است.

صاحب‌خبر -

سرتیپ دوم عباس ملکی زاده در صبحگاه قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش با بیان اینکه بالاترین درجه عرفان برای یک انسان، شهادت است، گفت: حضور چشمگیر مردم در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید جمهور و همراهان، نشان از قدردان بودن مردم می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران مردمانی سپاسگزار هستند و مسئولین خدوم را دوست دارند، افزود: کاری که برای رضای خداوند باشد بدون شک به دل مردم هم می‌نشیند و بهترین‌ها را به سوی آدم روانه می‌کند.

سرتیپ دوم ملکی زاده درخصوص اتفاق جانکاه اخیر و تدابیر رهبر معظم انقلاب در ایجاد آرامش برای ملت شریف ایران گفت: انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم و این امر بسیار مهم است.

وی تصریح کرد: هر گونه اظهار نظر غیر کارشناسی در خصوص سانحه رخ داده در کشور موجب سو استفاده دشمنان و رسانه‌های معاند خواهد بود، به همین جهت جمیع فرماندهان و کارکنان موظفند از اظهار نظر‌های غیر کارشناسی پرهیز و اعلام آن را به کارشناسان ذیربط محول کنند.

جانشین قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش با اشاره به آزادسازی خرمشهر بیان کرد: این پیروزی نماد مقاومت و وحدت بین نیرو‌ها بود و این امر ثابت کرد که باید در همه کار وحدت باشد. 

نظر شما