شناسهٔ خبر: 66849233 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

حضور رئیس فدراسیون در رختکن ایران/ تقوی: می‌جنگیم تا از روزهای خاکستری بگذریم

رئیس فدراسیون والیبال گفت: پائز سرمربی تیم ملی والیبال و بازیکنان در کنار هم خواهند جنگید تا روزهای خاکستری والیبال ایران تمام شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایرلن در سومین دیدار خود در لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۴ از ساعت ۳ و نیم بامداد امروز به مصاف تیم ملی کوبا رفت و شکست خورد.

در پایان این دیدار سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال که همراه تیم ملی در برزیل به سر می‌برد، در رختکن تیم ملی حاضر شد و از تلاش و جنگندگی بازیکنان و کادر فنی تقدیر و تشکر کرد.

وی خطاب به بازیکنان و کادر فنی گفت: این شکست‌ها هیچ تاثیری در باورهای ما ندارد و مهم برای ما این است که بازی به بازی بهتر شویم و از بازی تیم لذت ببریم. با وجود اینکه امروز باختیم ولی چون تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نداشتیم، سزاوار تقدیر و تشکر هستید. از آقای پائز و کادر فنی که تلاش بسیاری در کنار بازیکنان می‌کنند تقدیر و تشکر می‌کنم. اطمینان داشته باشید با وجود برخی انتقادات هیجانی، پائز و تمامی بازیکنان مورد حمایت مجموعه فدراسیون والیبال هستند. همه با هم در کنار هم تلاش می‌کنیم و می‌جنگیم که روزهای خاکستری والیبال تمام شود.

رئیس فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: فدراسیون والیبال تا اینجا بیشتر از آنچه که در توانش بوده انجام داده و از این به بعد هم انجام می‌دهد. با هم و در کنار هم برای روزهای بهتر می‌جنگیم و تلاش می‌کنیم. به برد و باخت کاری نداشته باشید و فقط در داخل زمین بجنگید و از بازی لذت ببرید.

انتهای پیام 

نظر شما