شناسهٔ خبر: 66849118 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دو طرح عمرانی شهرستان لردگان در انتظار صدور مجوز

فرماندار لردگان گفت: دو طرح عمرانی بزرگ دولت سیزدهم در این شهرستان در انتظار صدور مجوز ماده ۲۳ قرار دارد.

صاحب‌خبر -

منصور کریم‌زاده اظهار داشت: رئیس جمهور شهید و اعضای هیات دولت در دو سفر به چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ مصوباتی را برای همه شهرستان‌های استان داشتند که دو طرح مصوب در شهرستان اکنون در مسیر دریافت مجوز ماده ۲۳ است.

وی افزود: موضوع احداث دانشکده پرستاری شهرستان لردگان در سفر نخست رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری تصویب شد و در همین راستا ۳۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات مصوب سفر نخست رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری برای اجرای این طرح اختصاص پیدا کرد.

کریم‌زاده اضافه کرد: پس از آن در سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان لردگان هزار میلیارد ریال اعتبار دیگر برای احداث دانشکده پرستاری این شهرستان اختصاص داده و عملیات اجرای ساخت این طرح آغاز شد.

وی یادآور شد: ادامه عملیات اجرایی به‌منظور احداث دانشکده پرستاری شهرستان لردگان در انتظار صدور مجوز ماده ۲۳ است.

کریم‌زاده گفت: عملیات اجرایی احداث دانشکده پرستاری شهرستان لردگان چهارمحال و بختیاری روز شنبه ۱۳ خردادماه ۱۴۰۲ با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در زمینی با سه هزار مترمربع آغاز شد.

وی اظهار داشت: اقدامات مرتبط با پدافند غیرعامل ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری لردگان به‌همراه مکاتبات اداری این طرح انجام شده است.

بیشتر بخوانید

کریم‌زاده بیان داشت: زمین مورد نیاز برای ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری لردگان باید از سوی اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری به اداره‌کل ورزش و جوانان استان واگذار شود و روند ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری لردگان نیز در انتظار صدور مجوز ماده ۲۳ قرار دارد.

وی افزود: دولت سیزدهم در تسریع روند توسعه همه‌جانبه مناطق مختلف شهرستان لردگان اقدامات ارزنده و اثرگذاری انجام داد.

کریم‌زاده اضافه کرد: ۱۰۰ هزار مترمربع زمین مورد نیاز برای احداث ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهرستان لردگان در نیمه نخست سال ۱۴۰۱ با حضور کارشناسان وزارت ورزش و جوانان جانمایی و مشخص شد.

وی اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده و رایزنی‌هایی در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، دیدار با وزیران ورزش و جوانان و راه و شهرسازی و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، در بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور مجوز مطالعه و احداث ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهرستان لردگان گرفته شد.

کریم‌زاده گفت: بر اساس ماده ۲۳ قانون برنامه و بودجه سازمان برای تعیین معیار‌ها و استاندارد‌ها همچنین اصول کلی و شرایط عمومی قرارداد‌های مربوط به طرح‌های عمرانی آیین‌نامه‌ای تهیه و پس از تصویب هیأت وزیران بر اساس آن دستورالعمل لازم به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ می‌نماید.

وی تصریح کرد: بر اساس ماده ۲۳ قانون برنامه و بودجه سازمان برای تعیین معیار‌ها و استاندارد‌ها همچنین اصول کلی و شرایط عمومی قرارداد‌های مربوط به طرح‌های عمرانی آیین‌نامه‌ای تهیه و پس از تصویب هیأت وزیران بر اساس آن دستورالعمل لازم به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ می‌نماید.

کریم‌زاده ادامه داد: ماده ۲۳ قانون برنامه و بودجه بیان می‌کند سازمان برای تعیین معیار‌ها و استاندارد‌ها همچنین اصول کلی و شرایط عمومی قرارداد‌های مربوط به طرح‌های عمرانی آیین‌نامه‌ای تهیه و پس از تصویب هیأت وزیران بر اساس آن دستورالعمل لازم به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ می‌نماید و دستگاه‌های اجرایی موظف به رعایت آن می‌باشند.

نظر شما