شناسهٔ خبر: 66848857 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ۱۹دی | لینک خبر

آغاز حراج لوازم خانگی اموال تملیکی در 9 استان

19 دی آنلاین: سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با عرضه انواع لوازم خانگی از پنجم خردادماه تا پایان هفته فعال است.

صاحب‌خبر -
این کالاها شامل ۳۰۰ ردیف کالایی از جمله لوازم خانگی برقی، سرمایشی و گرمایشی، لوازم آشپزخانه، کالای دیجیتال، وسایل تنظیف و سایر موارد عرضه شده است.
استان‌های ایلام، کرمان، فارس، خوزستان، خراسان رضوی، قم، آذربایجان غربی، کهگیلویه و بویراحمد و تهران میزبان برگزاری حراج‌های خرده فروشی در این دوره هستند.
بر اساس اعلام سامانه حراج خرده فروشی الکترونیکی اموال تملیکی، کالاهای عرضه شده، تنها جهت مصرف شخصی بوده و قابلیت عرضه عمومی و تجاری ندارد.
متقاضیان از روز شنبه تا پایان هفته فرصت دارند با مراجعه به سامانه‌های اعلامی از ساعت ۸ صبح هر روز تا ۱۹ همان روز انواع کالاها را مشاهده کرده و اقدام به ارائه پیشنهاد کنند.
برندگان جهت تحویل کالا ۴۸ ساعت پس از تکمیل وجه و حداکثر ظرف هفت روز به همراه رسید پرداخت، رسید کارمزد سامانه و رسید پذیرش برنده بودن و تایید قرارداد به صورت حضوری باید به اداره کل اموال تملیکی در استان‌های برگزار کننده مراجعه کنند.
همچنین با توجه به اعلام مشخصات و تصاویر کالا در سامانه حراج، برندگان بایستی در هنگام تحویل از سالم بودن آن، اطمینان حاصل کنند و اعتراض پس از خروج از انبار قابل پذیرش نیست و کالای فوق فاقد گارانتی است.
سامانه ستاد الکترونیک دولت، پنجره هوشمند و سازمان اموال تملیکی برای عرضه کالاها در حال حاضر فعال است.

نظر شما