شناسهٔ خبر: 66848650 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

پاری‌سن‌ژرمن با فتح جام حذفی، امباپه را بدرقه کرد

اقتصاد ایران: قهرمان لوشامپیونه فرانسه با غلبه بر لیون در فینال جام حذفی این کشور، دو‌گانه‌ای دیگر را به ویترین افتخاراتش اضافه کرد.

صاحب‌خبر -
- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدار فینال رقابت‌های جام حذفی فوتبال فرانسه شب گذشته (شنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران در ورزشگاه استاده فرانسه شهر پاریس میان تیم‌های فوتبال پاری‌سن‌ژرمن و لیون برگزار شد که این بازی را تیم پاریسی با نتیجه 2 بر یک برد و برای پانزدهمین بار فاتح جام حذفی فرانسه لقب گرفت.

PSG با گلزنی عثمان دمبله در دقیقه 22 پیش افتاد و با گلی که فابیان رویس در دقیقه 34 زد، برتری‌اش را تثبیت کرد. لیون در دقیقه 55 به وسیله جوئی اوبراین یکی از گل‌های خورده را جبران کرد، اما در نهایت بازی با برتری شاگردان لوئیس انریکه خاتمه یافت تا آنها بعد از فتح لوشامپیونه، قهرمانی در جام حذفی را هم جشن بگیرند و دوگانه جام‌های داخلی را از آن خود کنند. این آخرین بازی کیلیان امباپه برای پاریسی‌ها بود چرا که ستاره فرانسوی از فصل آینده قرار است برای رئال مادرید توپ بزند.

 

آخرین قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن در جام حذفی فرانسه سال 2021 به ثبت رسیده و سال گذشته هم تیم تولوز قهرمان جام حذفی فرانسه شده بود.

انتهای پیام/

نظر شما