شناسهٔ خبر: 66848549 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

شهید آیت الله رئیسی بالاترین درجات ایثار را کسب کرد

اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: شهید آیت الله رئیسی با کسب همه درجات، شهادت از جانب پروردگار متعال به وی ارزانی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ عبدالله حبیبی در اجتماع بزرگ فرهنگیان اهوازی که در راستای بزرگداشت شهادت شهید جمهور، آیت الله رئیسی و دیگر شهیدان خدمت برگزار شد، بیان کرد: بی شک برای رسیدن به مقام والای شهادت یک شخص باید درجات فراوانی را کسب کند تا شایستگی لازم برای شهادت را به دست آورد و امروز شهید آیت الله رئیسی با کسب همه این درجات شهادت از جانب پروردگار متعال به وی ارزانی شد و این مبارک‌ترین مرحله‌ای است که خادم الرضا (ع) به آن دست یافت و در قلوب مؤمنین جاودانه شد.

وی با بیان اینکه فرهنگ شهادت و ایثارگری ضامن پویایی و بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اضافه کرد: امروز گردهم آمدیم تا بگوییم ما شهید جمهور را فراموش نخواهیم کرد چرا که شهید آیت الله رئیسی همچون پدری دلسوز تمام ظرفیت‌های دولت را برای کمک به مردم خوزستان و همچنین اعتلای نظام تعلیم و تربیت کشور به کار بست.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: شهید رئیسی یکی از مهمترین اسوه‌های خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و با شهادت خود درس ایثار، فداکاری، خستگی ناپذیری، جهاد در راه آرمان و مردمی بودن به مردم جامعه اسلامی داد.

نظر شما