شناسهٔ خبر: 66847830 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: سیتنا | لینک خبر

اختلال شدید اینترنتی در سراسر نوار غزه با هدف محدود کردن پوشش رسانه ای جنایت رژیم اشغالگر

همزمان با دور جدید حملات رژیم اشغالگر صهیونیستی به رفح، «نت بلاکس» سازمان ناظر بر اینترنت از اختلال گسترده اینترنت در رفح، دیرالبلاح، خان‌یونس و شهر غزه خبر داد؛ در همین حال شبکه «الجزیره» هم هدف از این اختلال شدید اینترنتی در سراسر نوار غزه را محدود کردن پوشش رسانه ای حملات رژیم صهیونیستی به رفح اعلام کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سیتنا به نقل از الجزیره، نت بلاکس، سازمان نظارت بر اینترنت جهانی، اعلام کرد: اختلال اینترنت در رفح، دیرالبلاح، خان‌یونس و شهر غزه رصد شده و احتمالا برای آن اعمال شده که پوشش رسانه‌ای حملات زمینی ارتش اشغالگر صهیونیستی را محدود کند.

از زمان آغاز جنگ رژیم اشغالگر در نواز غزه، رسانه‌ها به دفعات از قطعی اینترنت در غزه خبر داده‌اند.

عصر امروز (شنبه) این گزارش‌ها حاکی از آن بود که ارتش اشغالگر حملات خود را همزمان در شمال و جنوب غزه تشدید کرده است. اشغالگران همچنین به یک مدرسه که پناهگاه آوارگان فلسطینی بود حمله کرده و بیش از ۱۰ نفر را به شهادت رساندند. گفته شده برخی از شهدا کودکانی بودند که دقایقی پیش از حملات در حیاط مدرسه بازی می‌کردند.

حملات ارتش اشغالگر در حالی ادامه پیدا می‌کند که دیوان بین‌المللی دادگستری روز گذشته به رژیم صهیونیستی دستور داد فورا عملیات خود در شهر رفح را متوقف و ورود ناظران بین‌المللی برای ثبت وقایع را تسهیل کند.

انتهای پیام

نظر شما