شناسهٔ خبر: 66846362 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

شاسی‌بلند چینی ۴ میلیاردی با برد باتری ۹۵۰ کیلومتر!/عکس

زیرمجموعه برند دایون به نام Yuanhang Auto از جدیدترین محصول خود به نام H۹ رونمایی کرد. این شاسی‌بلند برقی جدید پس از هر بار شارژ، عدد قابل‌توجه ۹۵۰ کیلومتر برد را ارائه می‌دهد!

صاحب‌خبر -

امیرمسعود عابدین_ شاسی‌بلند الکتریکی خالص H۹ از شرکت Yuanhang Auto به‌تازگی رونمایی شده است. در مجموع سه مدل با محدوده قیمتی ۵۷۶۰۰ تا ۷۳۰۰۰ دلار (معادل ۳ میلیارد و ۳۴۰ میلیون تا ۴ میلیارد و ۲۳۵ میلیون تومان) عرضه شده که در سه محدوده ۶۵۰ کیلومتری، ۸۴۰ کیلومتری و ۹۵۰ کیلومتری موجود است. از رقبای آن می‌توان به نسخه برقی خالص آیتو M۹ و هونگچی E-HS۹ اشاره کرد.

شاسی‌بلند چینی ۴ میلیاردی با برد باتری ۹۵۰ کیلومتر!/عکس

Yuanhang Auto یک برند الکتریکی سطح بالا تحت گروه دایون است که در آگوست ۲۰۲۲ تأسیس شد. در حال حاضر علاوه بر H۹، این شرکت همچنین دارای دو سدان لوکس Yuanhang Y۶ و Y۷ و یک SUV لوکس به نام Yuanhang H۸ است.

Yuanhang H۹ یک SUV بزرگ با ابعاد ۵۲۲۰/۲۰۱۵/۱۷۶۰ میلی‌متر و با فاصله بین دو محور ۳۱۲۵ میلی‌متر است. H۹ دارای طرح شش نفره ۲ + ۲ + ۲ خواهد بود. زاویه ورود این خودرو ۱۸ درجه و زاویه خروج آن ۲۱ درجه است.

شاسی‌بلند چینی ۴ میلیاردی با برد باتری ۹۵۰ کیلومتر!/عکس

به گزارش خبرآنلاین، کل این سری از سیستم چهارچرخ محرک دو موتوره استفاده می‌کند که دو گزینه قدرت را ارائه می‌دهد: ۶۷۰ اسب بخار قدرت و ۷۴۵ نیوتن متر گشتاور و ۶۹۷ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور. شتاب صفر تا صد کیلومتر این خودرو ۳.۸ ثانیه طول می‌کشد و حداکثر سرعت آن ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت است. سه گزینه ظرفیت باتری لیتیومی سه‌تایی ارائه می‌شود: ۹۸ کیلووات ساعت، ۱۲۰ کیلووات ساعت و ۱۵۰ کیلووات ساعت که به ترتیب ۶۵۰ کیلومتر، ۸۴۰ کیلومتر و ۹۵۰ کیلومتر (بر اساس چرخه CLTC) برد را ارائه می‌دهند. هفت حالت رانندگی اسپرت، اقتصادی، استاندارد/راحت، خارج از جاده، جاده، برفی و سفارشی‌سازی/شخصی‌سازی ارائه می‌شود.

شاسی‌بلند چینی ۴ میلیاردی با برد باتری ۹۵۰ کیلومتر!/عکس

کابین خودرو در کنار پس‌زمینه نارنجی ساده است. فضای داخلی H۹ دارای فرمان دو رنگ، نمایشگر کیلومتر شمار ۱۲.۳ اینچی و صفحه‌نمایش مرکزی بزرگ ۱۷.۳۸ اینچی با سیستم‌عامل Alibaba’s AliOS است. امکانات دیگر شامل قابلیت‌های کمک رانندگی پیشرفته سطح ۲، صندلی‌های چرمی، صفحه‌نمایش سرنشینان عقب، نورپردازی محیطی با ۲۵۶ رنگ، سیستم صوتی با ۲۷ بلندگو، دستیار صوتی، کنترل خودرو از راه دور و سیستم تشخیص چهره است.

شاسی‌بلند چینی ۴ میلیاردی با برد باتری ۹۵۰ کیلومتر!/عکس

منبع: Carnewschina.com

۳۲۲

نظر شما