شناسهٔ خبر: 66845798 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار شهرستان شهریار

دولت آیت الله رئیسی یکی از متخصص ترین و فعال ترین دولت های پس از انقلاب بود

پریسا کسائی

فرماندار شهرستان شهریار گفت: نظام ما نظامی مبتنی بر مردم سالاری دینی است و یکی از ارکان مهم این نظام ارتباط مردم با مسئولین است.

صاحب‌خبر -

علیرضا فاتحی نژاد در مراسم سوگواری سیدالشهدای خدمت که در شهرستان شهریار برگزار شد اظهار کرد: در طول تاریخ جمهوری اسلامی ایران شهدای با عظمت و والایی را تقدیم کردیم. شهدایی مانند رجائی، باهنر، بهشتی، حاج قاسم سلیمانی که ویژگی های منحصر به فردی داشت و امروز هم خادم الرضا (ع) و خادم ملت ایران شهید آیت الله رئیسی به همراه یاران وفادارش در راه خدمت به مردم فدای ایران و ملت ایران شد.

وی در ادامه افزود: در اوایل انقلاب، مردم عاشق مسئولین شان بودند و جانشان را برای آن ها فدا می کردند. اما متاسفانه در دهه های گذشته به واسطه برخی فسادها و موج سواری رسانه های معاند، به اعتماد مردم نسبت به مسئولین خدشه وارد شد. 

فاتحی نژاد تصریح کرد: دولت آیت الله رئیسی روی کار آمد و با تلاش شبانه روزی سعی کرد تا دولت مردمی خود را به مردم بشناساند. اولین کاری که این دولت انجام داد احیای امید در جامعه بود. در شرایطی که دولت قبل با مشکلات جدی و خالی شدن خزانه اش رو به رو بود آقای رئیسی و همکارانشان آن را تحویل گرفتند و اتفاقات خوبی را در عرصه های داخلی، خارجی، منطقه ای و بین المللی رقم زدند. هم چنین وقتی مردم ما با اقدامات ایشان مواجه می شدند،  تلاش های شبانه روزی و پای کار بودن این شخصیت بزرگ را لمس می کردند. 

فرماندار شهرستان شهریار در پایان خاطر نشان کرد: در تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت دیدیم که شخصیت هایی که یک بار هم به ایران سفر نکرده بودند برای عرض تسلیت حضور پیدا کردند. به این دلیل است که در دولت ایشان گشایش های زیادی در ارتباط با کشورها انجام شد و از همه مهم تر پیوند بین مردم و مسئولین محکم تر گردید.

انتهای پیام

نظر شما