شناسهٔ خبر: 66845074 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: عطنانیوز | لینک خبر

فیلم- استیصال وزیر خارجه آمریکا و اعتراف به عبور ایران از تحریم‌های نفتی در سه سال گذشته:

تحریم‌ها بی اثر می‌شود، چون ایرانی‌ها سخت تلاش می‌کنند!

صاحب‌خبر -

عطنا- پس از پیام تسلیت رسمی متیو میلر؛ سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پی شهادت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه ایران و همراهانشان در سانحه هوایی، نمایندگان جمهوری‌خواه مجلس سنای آمریکا به ارسال آن واکنش نشان داده و از دولت بایدن خواستند توضیح دهد چرا این پیام تسلیت ارسال شده است.

در این راستا، ۱۲ نماینده جمهوری‌خواه مجلس سنای آمریکا، در نامه‌ای به آنتونی بلینکن؛ وزیر خارجه این کشور، خواستار توضیح کامل وزارت خارجه آمریکا در مورد چرایی صدور پیام تسلیت برای رئیس جمهور ایران شدند و از وی خواسته بودند حداکثر تا ۵ ژوئن به پرسش آن‌ها پاسخ دهد.

روز گذشته، جلسه پاسخگویی وزیر خارجه آمریکا در مجلس سنا برگزار شد که تد کروز؛ نماینده ایالت تگزاس در مجلس سنای آمریکا، بلینکن را خطاب قرار داده و سوالاتی از وی پرسید.

آنچه در این جلسه پاسخگویی یا بهتر می‌توان گفت، جلسه محاکمه وزیر خارجه آمریکا، اهمیت بسیار دارد، اعتراف هر دو طرف با ارائه آمار و ارقام، به قدرت گرفتن چندبرابری اقتصادی و ارتباطی ایران در سه سال گذشته است که خارج از کنترل آمریکا بوده است!

این پرسش و پاسخ که اشاره به قدرت غیرقابل کنترل و رشد فوق العاده اقتصادی ایران در سه سال گذشته دارد را از دست ندهید!

<div id="video-display-embed-code_15384"><script type="text/JavaScript" src="https://atna.atu.ac.ir/fa/news/play/embed/305491/15384?width=400&height=300"></script></div>

عطنا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

روبیکا                         روبینو

بله             ایتا

نظر شما