شناسهٔ خبر: 66844534 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

فصل شگفت‌انگیز تلخ تمام شد؛

سپاهان پایان فصل برای ستاره را تایید کرد

باشگاه سپاهان با انتشار یک توییت درباره مصدومیت ستاره تیم توضیح داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش‌ سه، ساعتی پیش بود که خبر مصدومیت رضا اسدی و پایان فصل بیست و سوم لیگ برتر از طریق سایت ورزش‌ سه منتشر شد و حالا باشگاه سپاهان نیز با انتشار یک توییت به این خبر رسمیت بخشیده است.
بر اساس توییت باشگاه سپاهان رضا اسدی از ناحیه کشاله ران پای چپ دچار آسیب شده و برای بازگشت به میادین چهار هفته زمان نیاز دارد.
با این وصف به صورت قطعی دو بازی هفته ۲۹ و هفته ۳۰ لیگ برتر برابر آلومینیوم و شمس آذر برای ستاره بی چون و چرای سپاهان در هفته‌های ابتدایی لیگ تمام شده تلقی می‌شود و این بازیکن بازی نیمه نهایی جام حذفی در تاریخ ۲۶ خرداد ماه را نیز از دست می‌دهد. 

2026269

البته رضا اسدی همچنان این شانس را دارد که در صورت صعود سپاهان به فینال جام حذفی و بهبود مصدومیت و ریکاوری مناسب  برای طلایی پوشان اصفهانی در فینال بازی کند. 
رضا اسدی یکی از بهترین فصول دوران حرفه‌ای خود را در بازگشت به سپاهان تجربه کرد ولی با شروع بحران‌های ریز و درشت سپاهان این بازیکن هم از عملکرد فوق‌العاده خود فاصله گرفت و فصل برایش با ۱۰ گل زده تمام شد. 
اسدی یکی از بازیکنان سپاهان بود که در پنجره زمستانی مورد توجه تیم‌های حوزه خلیج فارس قرار داشت ولی حالا در پنجره تابستانی مدیران سپاهان کار آسانی برای حفظ او در اردوی تیم ندارند.

نظر شما