شناسهٔ خبر: 66844275 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تمدید مهلت ثبت نام نمایشگاه ملی آباد ایران

مهلت ثبت نام نمایشگاه ملی «آباد ایران» از ۳۱ اردیبهشت تا ۷ خرداد تمدید شد.  

صاحب‌خبر -
تمدید مهلت ثبت نام نمایشگاه ملی آباد ایران
مدیر برنامه نمایشگاه ملی آباد ایران در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: امسال نمایشگاه ملی آباد ایران از ۲۲ تا ۲۵ خرداد در مصلی تهران با هدف ارایه توانمندی‌های زیست بوم علم و فناوری در راستای مناطق کمتر برخوردار و محرومیت زدایی برگزار می‌شود.
شکری افزود: رفع چالش‌های مناطق کمتر برخوردار، احیای ظرفیت بومی و ایجاد اشتغال از جمله محور‌های این نمایشگاه محسوب می‌شود. 
وی تاکید کرد: نمایشگاه امسال در حوزه‌های مسکن، سلامت، کشاورزی و دامپروری و البته ایجاد اشتغال در حوزه صنایع خلاق و نرم برگزار خواهد شد. 
مدیر برنامه نمایشگاه ملی آباد ایران به برخی از برنامه‌های جدید نمایشگاه امسال اشاره کرد و گفت: برگزاری رویداد ملی روایت پیشرفت و مشارکت مردمی به بهانه شعار سال، انتقال پیشرفت‌های فناورانه در حوزه‌های مختلف در قالب کتاب و عکس و حضور اساتید و نخبگان به عنوان ناظران حاضر در مناطق محروم از جمله برنامه‌های جدید نمایشگاه ملی آباد ایران محسوب می‌شود. 
نخستین نمایشگاه ملی آباد ایران پارسال با حضور و با ارائه محصولات فناوران برگزار شد و امسال دومین دوره از نمایشگاه، با تاکید بر توسعه و معرفی محصولات فناورانه برگزار خواهد شد.

نظر شما