شناسهٔ خبر: 66844114 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فرصت مجدد برای نام‌نویسی جاماندگان نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳

سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور اعلام کرد: جاماندگان نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ میتوانند روز‌های ۶ و ۷ خرداد ماه جاری نسبت به نام‌نویسی خود اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

فرصت مجدد برای نام‌نویسی جاماندگان نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ،در این اطلاعیه آمده است: با توجه به تعویق زمان برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری به ۲۱ و ۲۲ تیر ۱۴۰۳ و درخواست داوطلبانی که تا تاریخ تعیین شده موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که جاماندگان روز‌های ۶ و ۷ خرداد جاری نام‌نویسی کنند.
داوطلبان می‌توانند با مطالعۀ دفترچۀ راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه تاریخ ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۲ که از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org در دسترس است، نسبت به ثبت‌نام از طریق سامانه جامع آزمون سراسری در همین درگاه اطلاع‌رسانی اقدام کنند.
این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشده‌اند و بدیهی است بعد از تاریخ فوق، هیچ درخواستی برای ثبت‌نام قابل پذیرش نخواهد بود.
داوطلبانی که قبلاً در این آزمون ثبت‌نام کرده اند در این مرحله به هیج عنوان امکان ویرایش اطلاعات برای آنها وجود ندارد.
آزمون نوبت دوم برای داوطلبان قرار بود روز‌های پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیر ماه ۱۴۰۳ برگزار شود که به دلیل برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری به روز‌های ۲۱ و ۲۲ تیر موکول شد.
نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

نظر شما