شناسهٔ خبر: 66843595 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

از تاریخ 6 الی 8 خرداد ماه برگزار می‌شود؛

اولين رويداد فرصت‌هاي شغلي کارکنان شهرداري تهران

صاحب‌خبر -
اولين رويداد فرصت‌هاي شغلي کارکنان شهرداري تهران
خبرگزاری آریا - اولین رویداد فرصت‌های شغلی کارکنان شهرداری تهران با اختصاص 900 ظرفیت پست مدیر، کارشناس ارشد سه و بالاتر از تاریخ 6 الی 8 خرداد ماه از ساعت 8 صبح الی 17 بعداز ظهر در برج میلاد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری آریا و به نقل از روابط عمومی مرکز نوسازی و تحول اداری، محمدعلی الفت‌پور با بیان اینکه رویداد بزرگ معرفی فرصت‌های شغلی زمینه ارتقای بسیاری از همکاران را در فضایی توام با شفافیت و عدالت فراهم کرده است، گفت: هم اکنون 115 واحد محل خدمت 1100 عنوان شغلی مورد نیاز خود را با ظرفیت بیش از 2600 نفر در سامانه فرصت‌های شغلی ثبت کرده اند؛ که از این تعداد 534 عنوان در جایگاه های کارشناس ارشد سه به بالا و مدیر با ظرفیت 900 نفر ایجاد شده و در دسترس همکاران قرار دارد.
خودشناسی با کمک تست‌های استاندارد
وی در ادامه در خصوص برنامه‌های جانبی رویداد بزرگ معرفی فرصت‌های شغلی کارکنان چنین گفت: در این رویداد تست‌های استاندارد خودشناسی برای کارکنان در نظر گرفته شده‌است و همکاران قبل از اینکه به‌دنبال فرصت‌های شغلی مناسب بگردند باید خود را بشناسند، در نتیجه ما در این رویداد به کمک معتبرترین تست‌ها و با ارائه گزارش های تحلیلی کمک می‌کنیم تا متقاضیان جابجایی به شناخت دقیق‌تری از ویژگی‌های شخصیتی، علائق شغلی، هوش هیجانی و سایر جنبه‌های شخصیت خود برسند.
بازی‌های شایستگی محور
به گفته رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران در این رویداد انواع بازی‌های فردی و گروهی شامل صفحه تعادل، مازباز، جورچین حروف، صفحه معادلات، ساخت ریل و... در محیطی سرگرم کننده و چالش برانگیز در نظر گرفته شده است تا به افراد کمک شود مهارت‌ها و نقاط قوت و بهبود خود را که می‌تواند به بهبود عملکرد و بهره‌وری آن‌ها در سازمان کمک کند را تقویت کرده و در عین حال برای سنجش شایستگی فرد مورد استفاده قرار گیرد.
مشاوره هدایت شغلی
وی بیان داشت: در این رویداد مشاوران حاذق به کارکنان کمک می‌کنند تا با شفاف‌سازی مسیر و بررسی و تحلیل علاقه‌مندی‌ها، مهارت‌ها، توانمندی‌ها و اهداف فردی و حرفه‌ای خود و داشتن یک استراتژی دقیق به اهداف بزرگ شغلی و سازمانی خود برسند.
الفت پور در پایان ضمن اشاره به وجود فرصت ها و ظرفیت های آموزشی رویداد، از اختصاص شش ساعت آموزشی جهت افراد حاضر در دوره‌های حرفه‌ای توسعه فردی یا شخصیت شناسی و مشاوره شغلی و هشت ساعت دوره آموزشی جهت حضور افراد در کارگاه های آموزشی خبر داد.
انتهای پیام/

نظر شما