شناسهٔ خبر: 66842500 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

بهره مندی 5889 مددجوی کمیته امداد هرمزگان از آموزش های مهارتی کسب و کار

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان هرمزگان از بهره مندی پنج هزار و 889 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد از آموزش های کسب و کار خبر داد. معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان هرمزگان از بهره مندی پنج هزار و 889 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد از آموزش های کسب و کار خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان محمد نقی زاده، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان هرمزگان اظهار کرد: خدمت آموزش های فنی حرفه ای و مهارتی کسب و کار، یکی از ارکان مهم و اساسی برنامه های حوزه اشتغال این نهاد به عنوان زمینه ساز شرایط توانمندسازی خانواده های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) است و به صورت مستمر با همکاری مراکز فنی و حرفه ای دولتی و مؤسسه ها و آموزشگاه های فعال دارای مجوز و مورد تأیید سازمان فنی و حرفه ای در بخش خصوصی و در راستای مهارت افزایی و خودکفایی اقتصادی خانواده ها به مددجویان ارائه می شود که بر همین اساس در سال گذشته تعداد پنج هزار و 889 نفر از مددجویان جویای کار تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان، آموزش های مهارتی متنوع و مرتبط با اشتغال و راه اندازی کسب و کار را فرا گرفته اند.

نقی زاده افزود: دوره های خیاطی، گل دوزی، صنایع دستی، حسابداری، آرایشگری، آشپزی، رانندگی انواع وسایل نقلیه ازجمله لیفتراک، لودر و تراکتور، رشته ای مختلف رایانه، برق، لوله کشی، مکانیک خودرو و … از جمله آموزش های مهارتی ارائه شده به مددجویان تحت حمایت این نهاد در سال 1402 بوده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان هرمزگان یاد آور شد: برای بهره مندی متقاضیان از امکانات آموزشی موجود در استان هرمزگان و برگزاری این دوره های آموزشی فنی و حرفه ای و مهارتی، اعتباری بالغ بر 13 میلیارد تومان از منابع مالی این نهاد هزینه شده است.

انتهای پیام

نظر شما