شناسهٔ خبر: 66841664 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

اولین مشخصات فنی لو رفته از شیائومی ردمی نوت ۱۴ پرو

صاحب‌خبر -

مشخصات اولیه لو رفته از شیائومی ردمی نوت ۱۴ پرو – Redmi Note 14 Pro نوید دوربینی قدرتمند، طراحی شیک و تراشه‌ای جدید را می‌دهد.

شرکت شیائومی هر سال سری گوشی‌های هوشمند ردمی نوت خود را به‌روز می‌کند. پس از عرضه جهانی گوشی های ردمی نوت ۱۳ در سپتامبر ۲۰۲۳، جای تعجبی ندارد که این شرکت در حال کار روی نسل بعدی این سری، یعنی ردمی نوت ۱۴ باشد.

با توجه به اطلاعات اولیه‌ای که از این گوشی‌ها به‌دست آمده، اینگونه به‌نظر می‌رسد که تمرکز اصلی سری Redmi 14 روی قابلیت‌های دوربین و طراحی محصول است. یک افشاگر مطرح چینی که با نام Digital Chat Station در شبکه‌های اجتماعی شناخته می‌شود، احتمال می‌دهد که یکی از گوشی‌های این سری از نمایشگر AMOLED با رزولوشن 1.5K و نرخ تازه‌سازی بالا بهره‌مند باشد. علاوه بر این، گوشی جدید شیائومی از تراشه قدرتمند Qualcomm SM7635 که با نام تجاری اسنپدراگون 7s نسل ۳ شناخته می‌شود، قدرت خواهد گرفت.

اگرچه این افشاگر به‌صراحت نام این گوشی را ذکر نکرده، اما با توجه به مشخصات اعلامی به نظر می‌رسد که آن می‌تواند شیائومی ردمی نوت ۱۴ پرو باشد. محصولی که جانشین ردمی نوت ۱۳ پرو با چیپست اسنپدراگون 7s نسل ۲ می‌شود. این افشاگری همچنین به یک باتری با ماندگاری بالا و احتمالاً ظرفیتی معادل ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت یا حتی بیشتر اشاره می‌کند.

شیائومی ردمی نوت ۱۴ پرو شیائومی ردمی نوت ۱۴ پرو

چه زمانی شیائومی ردمی نوت ۱۴ پرو به بازار می‌آید؟

با اینکه تاریخ عرضه رسمی این گوشی‌ها هنوز مشخص نیست، اما با در نظر گرفتن استراتژی‌های عرضه گذشته شیائومی، انتظار می‌رود که Redmi Note 14 Pro به همراه یکی دیگر از مدل‌های این سری، در پاییز ۲۰۲۴ در چین عرضه شود. عرضه این گوشی‌ها در بازارهای جهانی نیز ممکن است تا اوایل سال ۲۰۲۵ به تعویق بیفتد. البته هنوز هیچ یک از این جزئیات تأیید نشده‌اند و گمانه‌زنی بیش نیستند.

در گجت نیوز بخوانید:
نکات مهمی که باید پیش از خرید گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس بدانید راهنمای خرید بهترین گوشی شیائومی در سال ۲۰۲۴ مقایسه شیائومی ردمی نوت ۱۳ با سامسونگ گلکسی آ ۲۵؛ کدام گوشی زیر ۱۰ میلیون را بخریم؟

نظر شما