شناسهٔ خبر: 66840420 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گرامیداشت رئیس جمهور شهید از سوی مهاجران افغانستانی مقیم قم 

آیین گرامیداشت شهید آیت الله رئیسی و همراهان شهیدش از سوی مهاجران افغانستانی مقیم قم برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، این مراسم با حضور اقشار مختلف مهاجران افغانستانی مقیم قم خصوصا علما، روحانیون، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و رزمندگان فاطمیون برگزار شد.

در این آیین نماینده ویژه رئیس جمهور و سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور افغانستان با بیان اینکه در دوره ریاست جمهوری رئیس جمهور شهید، محور مقاومت قوی‌تر شد و امپراطوری رژیم صهیونیستی فرو ریخت گفت: در دولت رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی، تکریم و حمایت محرومان و مستضعفان به اوج خود رسید.

حسن کاظمی قمی توجه به کشور‌های همسایه، منطقه و اسلامی را از اولویت‌های دیپلماسی آیت الله رئیسی دانست و گفت: در این دولت روابط با کشور‌های همسایه توسعه پیدا کرد و چالش‌ها از بین رفت.

وی حمایت از جبهه مقاومت و محور مقاومت را نیز از دیگر مسائل اولویت‌دار در سیاست خارجی دولت شهید رئیسی عنوان کرد و افزود: اینکه همزمان هم با دنیا تعامل می‌کنیم و هم در چارچوب مکتب عاشورایی از مظلومان حمایت کنیم کار ساده‌ای نیست.

<div id="video-display-embed-code_11151819"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4243180/11151819?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما