شناسهٔ خبر: 66839579 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار اعلام کرد

شهید رئیسی همت خود را صرف آبادانی کشور کرد

زهرا دهقان زاده

فرماندار فهرج ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه اظهار کرد: آیت الله رئیسی تمام همت خود را صرف آبادانی کشور و پیشرفت منطقه کرد.

صاحب‌خبر -

حسین سعیدنیا در گفت و گو با ایسنا گفت: واگذاری زمین اجرای طرح نهضت ملی در سه روستای شهرستان صورت گرفته و به زودی در قالب طرح مسکن روستایی بنیاد مسکن نیز زمین واگذار می‌شود.

وی افزود: تلاش و خدمت برای مردم باید با جدیت صورت بگیرد چراکه سیاست‌های رئیس جمهور فقید کار و تلاش و خدمت به مردم بود و یکی از موضوعاتی که پیگیر بودند، نهضت ملی مسکن بود و تاکید فراوان بر آن داشتند.

وی اظهار کرد: در سال جاری ۳۰۰ فقره تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی احداث مسکن و ۲۵۹ فقره تسهیلات  ۲۰۰ میلیون تومانی متمم مسکن روستایی اعطا می‌شود و با قدرت طرح نهضت ملی مسکن در شهر فهرج و روستاها ادامه خواهد داشت.

سعیدنیا افزود: در هفته دولت چندین مسکن طرح نهضت ملی به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار فهرج در ادامه گفت: در سال گذشته نهضت آسفالت در شهرستان فهرج اجرایی شد و در سال‌ جاری  در دو روستا از محل اعتبارات ملی، یک روستا از محل اعتبارات استانی، سه روستا از محل اعتبارات قیر معادل و ۱۵۰ هزار متر مربع از محل اعتبارات دهیاری و قیر مشارکتی بنیاد مسکن در دستور کار قرار دارد.

سعیدنیا بیان کرد: موضوع آسفالت معابر روستاهای رکن آباد و شهید رجایی بخش مرکزی و ریگ آباد در بخش نگین کویر که چندین ماه قرارداد آنها بسته شده، تسریع خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما