شناسهٔ خبر: 66839503 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

راه فینال از اراک و اصفهان می‌گذرد؛

فوری: میزبانان نیمه نهایی جام حذفی مشخص شدند

قرعه‌کشی تعیین میزبان نیمه نهایی جام حذفی دقایقی قبل در سازمان لیگ برگزار‌ شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش “ورزش سه”، کمیته برگزاری مسابقات جام حذفی در سازمان لیگ به ریاست امیرحسین روشنک ظهر امروز قرعه‌کشی تعیین میزبان مرحله نیمه نهایی جام حذفی را برگزار کرد تا در دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و مس رفسنجان و همچنین سپاهان اصفهان و گل‌گهر سیرجان محل برگزاری تعیین شود.

طبق قرعه‌کشی انجام شده آلومینیوم اراک در ورزشگاه خانگی خود میزبان مس رفسنجان خواهد بود و سپاهان در استادیوم نقش جهان اصفهان به مصاف گل‌گهر سیرجان خواهد رفت تا با انجام این دو دیدار فینالیست‌های رقابت‌های حذفی مشخص شوند.

بنابر برنامه اعلام شده به باشگاه‌ها، دو بازی مرحله نیمه نهایی در روز بیست و ششم خردادماه در شهرهای اراک و اصفهان انجام خواهد شد و بازی فینال هم روز سی و یکم خرداد ماه خواهد بود.

آلومینیوم و مس رفسنجان به دلیل میهمان بودن در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی و سپاهان اصفهان گل‌گهر سیرجان به علت میزبانی در دیدار گذشته خود در جام حذفی در جریان محل برگزاری مسابقه نیمه نهایی قرار نداشتند که امروز با قرعه‌کشی این اتفاق انجام شد تا شهرهای اراک و اصفهان به‌عنوان محل برگزاری این دو دیدار تعیین شوند.

شاگردان سید مجتبی حسینی در آلومینیوم فقط یک مسابقه از سه دیدار گذشته خود در جام حذفی را در اراک برگزار کردند که موفق به کسب پیروزی شگفت‌انگیز مقابل پرسپولیس شدند و دو دیدار دیگر را بیرون از خانه برابر نساجی مازندران و چادرملو اردکان با موفقیت پشت سر گذاشتند تا حالا میزبان مس رفسنجان باشند؛ تیمی که پیش از این استقلال تهران، پیکان و تراکتور را شکست داده بود.

سپاهان اصفهان هم پس از کسب پیروزی مقابل شمس‌آذر قزوین و استقلال ملاثانی توانست در اصفهان از سد ملوان عبور کند و به دیدار با گل‌گهر برسد که سیرجانی‌ها نیز با برتری برابر تیم‌های نیکاپارس چالوس، فجر شهید سپاسی و هوادار به نیمه نهایی رسیدند.

نظر شما