شناسهٔ خبر: 66839026 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

کدام هتل‌های کیش طرفدار کمتری دارند؟

با توجه به توریستی بودن جزیره زیبای کیش در آن تعداد زیاد و متنوعی سوئیت و هتل مانند هتل آرامیس پالاس کیش وجود دارد که گردشگران می‌توانند آن‌ها را برای اقامت خود انتخاب کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ با توجه به توریستی بودن جزیره زیبای کیش در آن تعداد زیاد و متنوعی سوئیت و هتل مانند هتل آرامیس پالاس کیش وجود دارد که گردشگران می‌توانند آن‌ها را برای اقامت خود انتخاب کنند. در این میان تعدادی از این هتل‌ها به دلیل معروفیت کمتر و یا ارائه خدمات ضعیف‌تر در مقایسه با هتل‌های دیگر طرفداران کمتری دارند. در این مطلب ما سعی کرده‌ایم بر اساس نظرات مردمی و امتیازدهی به هتل‌های کیش، هتل‌های کم طرفدار این جزیره را به شما معرفی کنیم. پس اگر قصد سفر به این جزیره زیبا و رزرو هتل در کیش را دارید، با ما تا انتهای متن همراه شوید.

هتل آرامیس پالاس کیش

یکی از هتل‌های کیش که توانسته تا حد زیادی رضایت مسافران خود را به دست آورد، هتل آرامیس پالاس کیش است. این هتل 4 ستاره در سال 1387 در 4 طبقه ساخته شده و 64 اتاق و سوئیت دارد. این هتل 165 تخت داشته و شما می‌توانید با اجاره برخی از اتاق‌های آن از تخت اضافه نیز استفاده کنید. هتل آرامیس پالاس کیش در میدان پردیس واقع شده و دسترسی خوبی به دیگران نقاط جزیره دارد.

در هتل آرامیس پالاس کیش همچنین یک کافی شاپ و یک رستوران با ظرفیت 200 نفر مهمان وجود دارد که کیفیت غذاهای آن مناسب و استاندارد است. پذیریش 24 ساعته، خدمات خانه داری، لابی بزرگ با ظرفیت 30 نفر، تلویزیون در اتاق، چایخانه سنتی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی از جمله خدمات و ویژگی‌های هتل آرامیس پالاس کیش به شمار می‌رود.

هتل آبادگران کیش

یکی از هتل‌های 3 ستاره کیش که می‌تواند در لیست کم طرفدارها قرار بگیرد، هتل آبادگران جزیره است. این هتل به صورت سوئیت‌های ساحلی ساخته شده و در خیابان پروین اعتصامی واقع شده است. این هتل 76 اتاق و سوئیت داشته و با توجه به نزدیکی به ساحل شما می‌توانید به راحتی از تفریح‌های ابی و ساحلی جزیره لذت ببرید. یکی از معایب این هتل که بسیاری از مسافران از ان ناراضی بودند، قدیمی بودن فضا و سوئیت‌های هتل است. این هتل دارای خدماتی مانند رستوران و کافی شاپ، صندوق امانات، اینترنت بوده و دسترسی مناسبی به مراکز گردشگری کیش دارد.

هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش

این هتل نیز مانند هتل آرامیس پالاس کیش 4 ستاره بوده و در میدان امیر کبیر روبه روی شهربازی جزیره واقع شده است. ساختمان هتل در 3 طبقه ساخته شده و تعداد 55 اتاق و سوئیت در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. یکی از ویژگی‌های بارز هتل نمای آن است که ظاهری شبیه به کیک عروسکی داشته و به خصوص در شب بسیار خودنمایی می‌کند.

این هتل در سال 1390 ساخته شده و به بسیاری از مراکز گردشگری کیش از جمله ساحل و اسکله تفریحی جزیره، مراکز خرید پردیس، پانیذ و مروارید نزدیک است. مسافران قبلی این هتل کمتری امتیاز را به برخورد پرسنل و کیفیت غذا داده‌اند و بیشترین امتیاز مربوط به پروتکل‌های بهداشتی و تجهیزات آن بوده است.

هتل پانیذ کیش

یکی دیگر از هتل‌های جزیره که جز هتل‌های 2 ستاره آن به شمار می‌رود، هتل پانیذ است. با توجه به تعداد ستاره‌های هتل طبیعی است که نباید انتظار امکانات و خدمات لوکسی داشته باشید، اما اگر هزینه و بودجه شما برای اقامت در جزیره محدود است، این هتل می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

این هتل در خیابان رودکی و جنب رویا مال واقع شده و ساختمان آن در سال 1394 مورد بازسازی و تعمیر قرار گرفته است. ساختمان هتل در 3 طبقه ساخته شده و دارای 84 اتاق و سوئیت است. این هتل خدمات و امکاناتی مانند تلویزیون در اتاق‌ها، روم سرویس، مینی بار، پذیرش 24 ساعته و خدمات خانه داری را به مهمانان خود ارائه می‌کند. مهمانان قبلی هتل کم‎ترین امتیاز را به میزان نظافت و ارائه خدمات هتل داده‌اند.

هتل لوتوس کیش

این هتل 3 ستاره در میدان امیرکبیر و مقابل پاساژ مروارید واقع شده و فاصله کمی نیز با هتل آرامیس پالاس کیش دارد. هتل در سال 1383 ساخته شده اما در سال 1390 مجددا مورد بازسازی و تعمیر قرار گرفته است. ساختمان هتل 3 طبقه بوده و دارای 72 اتاق و سوئیت است که می‌تواند تعداد 223 نفر مسافر را در خود جای دهد.

این هتل جز معدود هتل‌های 3 ستاره‌ای است که خدمات ویژه افراد دارای معلولیت را ارائه می‌کند. کافی شاپ، خدمات خانه داری، اینترنت، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، تهویه مطبوع و پذیرش 24 ساعته از خدمات و امکانات این هتل به شمار می‌رود. با توجه به سال ساخت این هتل، بسیاری از مهمانان قبلی از قدیمی بودن ساختمان گله داشته‌اند.

هتل آریان کیش

هتل آریان کیش

این هتل نیز مانند هتل آرامیس پالاس کیش 4 ستاره بوده و در میدان امیرکبیر واقع شده است. با توجه به موقعیت قرارگیری هتل، دسترسی آن به دیگر مراکز توریستی و تجاری جزیره بسیار عالی است. این هتل در 3 طبقه ساخته شده و تعداد 73 اتاق و سوئیت دارد. این هتل را می‌توان یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های جزیره دانست که سال ساخت آن به 1378 باز می‌گردد. این هتل تمامی خدمات یک هتل 4 ستاره مناسب را به مسافران ارائه می‌کند اما تعدادی از مسافران قبلی هتل معتقد هستند که هزینه اجاره هتل و خدمات آن در مقایسه با کیفیت ارائه شده کمی زیاد است.

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما