شناسهٔ خبر: 66838495 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

«شاید» در تئاتر شهر روی صحنه می‌رود

ندا آل سید طیب

مهاجرت، موضوعی است که این روزها در تئاتر مورد توجه جمعی از هنرمندان قرار گرفته و آثار نمایشی گوناگونی درباره این موضوع نوشته و اجرا شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، هنرمندان تئاتر در چند سال گذشته کوشیده‌اند به ابعاد گوناگون مهاجرت بپردازند و در همین راستا مجموعه تئاتر شهر هم به تازگی شاهد اجرای نمایش «آن برد» به کارگردانی مهدی زندیه و آیدین تمبرچی درباره موضوع مهاجرت بود که در تالار قشقایی تئاتر شهر اجرا شد و به زودی هم نمایش دیگری درباره همین موضوع در این مجموعه روی صحنه می‌رود.

اسماعیل نجار، دیگر کارگردانی است که موضوع  مهاجرت را دستمایه نمایش تازه خود قرار داده و در نمایش «شاید» به مساله مهاجرت نخبگان توجه داشته است.

نمایش «شاید» به نویسندگی و کارگردانی اسماعیل نجار به زودی در تالار چهارسو تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

به گزارش روابط عمومی گروه، در این نمایش که از هفتم خرداد ماه روی صحنه می‌رود، بهروز پناهنده، الهه شه پرست، پیمان محسنی، مینا شفیعی، شیما حکیم پور، علی اکرمی و امیر موسی کاظمی ایفای نقش می‌کنند.

همچنین بابک کیوانی به عنوان آهنگساز، آرش محمدی به عنوان طراح صحنه، دینا یوسف پور به عنوان طراح لباس، رضا خضرایی به عنوان طراح نور و حامد کاظمی به عنوان طراح پوستر، گروه طراحان نمایش «شاید» را تشکیل می‌دهند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: مدیر تولید: حسن معینی، مدیر صحنه: محمد ضخیمی، منشی صحنه: صفورا حلیمی، گروه کارگردانی: سید محمد جواد سیدی زاده، شهاب صفاری نیا ، امیر بهادر قرقانی، عکاس: محمد ضخیمی و مجری طرح: خانه هنر میرا.

اسماعیل نجار در کنار کار پژوهشی، داری سابقه تولید و کارگردانی چندین کار تئاتر و مستند در اروپا و آمریکاست.

نمایش «شاید» با مدت زمان ۶۰ دقیقه از تاریخ یاد شده راس ساعت ۲۰ روی صحنه می‌رود و بلیت آن در سایت تیوال و سایت گیشه تئاتر به فروش می‌رسد.

انتهای پیام 

نظر شما