شناسهٔ خبر: 66838465 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تامین گوشت مرغ در بازار مازندران

معاون بازرگانی جهاد کشاورزی مازندران گفت:هیچ مشکلی برای تامین گوشت مرغ در بازار مازندران نداریم.

صاحب‌خبر -

جعفری معاون بازرگانی جهاد کشاورزی مازندران با تاکید براینکه هیچ مشکلی در تامین گوشت مرغ در بازار استان مازندران وجود ندارد، گفت: بخشی اعظم مرغ بازار تهران و تعدادی از استان‌های کشور به همت تولیدکنندگان مازندرانی تامین می‌شود.

او به پیشتازی تولید کنندگان استان در بحث تامین مرغ مازندران و استان تهران اشاره کرد و افزود:براساس گزارش انجمن کشتارگاه‌های استان تا به امروز ۲۲۳ هزار و ۷۱۷ کیلوگرم مرغ به میادین تهران، ۷۵ هزار و ۴۵۵ کیلو گرم مرغ به فروشگاه‌های تهران ارسال شد.

جعفری مجموع مرغ آماده طبخ ارسالی به تهران را ۲۹۹ هزار و ۱۷۲ کیلوگرم عنوان کرد و گفت: همچنین ۳۰۱ هزار و ۳۹۰ قطعه مرغ زنده به کشتارگاه‌های تهران ارسال شده است.

او افزود: مجموع گوشت مرغ ارسالی به تهران ۹۶۲ هزار و ۲۳۰ کیلوگرم می‌باشد.

جعفری از توزیع گوشت مرغ با احتساب قطعه بندی و کاله استان مازندران به میزان ۳۸۱ هزار و ۴۳۵ کیلوگرم در سطح استان خبر داد و گفت: علاوه بر آمار فوق از طریق فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش و زنجیره گلستان نیز مرغ آماده طبخ در استان توزیع می‌شود.

او میزان گوشت مرغ آماده طبخ ارسالی به سایر استان‌ها را ۵۸ هزار و ۲۰۱ کیلو گرم اعلام کرد و افزود: ۴۰ هزار و ۹۹۶ قطعه مرغ زنده به استان سمنان ارسال شد.

نظر شما