شناسهٔ خبر: 66838354 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شهادت رئیسی مانند فرزندانم غریبانه بود

مادر شهیدان زین‌الدین گفت: شهادت آیت الله رئیسی بسیار غریبانه و شبیه به شهادت فرزندانم در کوه‌های کردستان بود.

صاحب‌خبر -

 شاید کمتر کسی باشد که خبر شهادت آیت‌الله رئیسی به گوشش برسد و بی اختیار اشک از چشمانش جاری نشود. سیدی که حامی محرومان بود، رئیس جمهوری که پشت میز نشینی را دوست نداشت و ترجیح می‌داد خودش در عرصه میدان خدمت حضور یابد و حل مشکلات مردم را به سرانجام برساند.

آیت‌الله رئیسی برای مردم انیس و مونس بود و از طرفی هم به خانواده شهدا توجه ویژه داشت.

حالا با شهادت آیت‌الله رئیسی، داغ دل مادر شهیدان زین‌الدین که فرزندانش در راه اسلام شهید شدند تازه شده و میگوید شنیدن خبر شهادت آیت‌الله رئیسی برایم آنقدر سنگین و محزون است که گویا دوباره خبر شهادت بچه‌هایم را به من دادند.

حاجیه زینب اسلام‌دوست، با بیان اینکه آخرین بار در دومین سفر رئیس جمهور شهید به قم، با آیت الله رئیسی دیدار کرده است، گفت: وقتی خبر شهادت آیت‌الله رئیسی را شنیدم گویی دوباره خبر شهادت بچه‌هایم را به من دادند.

او با بیان اینکه وقتی با آیت‌الله رئیسی دیدار کردم ایشان میخواستن بروند بنابراین به رسم ادب با بنده سلام و احوالپرسی کرده گفتند برایم دعا کنید، تصریح کرد: شهادت آیت‌الله رئیسی ضربه‌ای به پیکره اسلام، ایران و به ویژه خانواده شهدا است.

این مادر شهید با تاکید بر اینکه خانواده شهدا همیشه دعاگوی شهید رئیسی هستند، تصریح کرد: وقتی به عملکرد آیت‌الله رئیسی نگاه میکردیم خوشحال بودیم که ایشان ایران حقیقی را به مردم نشان می‌دادند.

او با اشاره به اینکه وقتی خبر شهادت آیت‌الله رئیسی را شنیدم انگار دوباره خبر شهادت فرزندانم را به من دادند، گفت: شهادت ایشان بسیار شبیه به شهادت فرزندانم بود، چرا که آنها هم غریبانه در کوه‌های کردستان شهید شدند و حتی یک نفر هم نبود که آنها را ببیند.

مادر شهیدان زین‌الدین افزود: وقتی آیت‌الله رئیسی شهید شدند انگار فرزندان شهیدم مقابل دیدگانم سبز شدند.

نظر شما